Hjälp! Min pojkvän brydde sig inte att jag var på akuten!
Anonym (Svimmade) skrev 2015-01-15 13:53:20 följande:
Oj hjälp det här var ett misstag! Jag hade fått för mig att det var vettiga människor här, men hade visst fel! Ni måste inte ta mitt parti, men läs i alla fall texten! Jag bad honom inte att komma hem för jag var förvirrad och chockad, jag visste inte vad jag ville! Jag kom på i efterhand att det var konstigt beteende, och blev då ledsen. Så var det! Jag bad honom dessutom att höra av sig och jag SA att jag var rädd. Några synpunkter på det?
Men han kunde kanske inte uppfatta det på telefon, och i lite berusat tillstånd? Säger du att du är ok och att han kan bestämma själv om han ska stanna på festen ett tag till så har han ju inte gjort något fel. Han förstod väl inte att du var förvirrad och chockad? Att man får ett svimningsanfall och hamnar på akuten BEHÖVER ju inte vara en så traumatisk upplevelse som den du hade, han kunde väl helt enkelt inte avgöra det över telefonen och det blev helt enkelt fel! Men vad gör det nu? Nu agerar ni kanske båda annorlunda om det skulle hända igen, med detta i bakhuvudet. Jag tycker inte alls att du behöver vara arg/irriterad över hur han agerade.