• Anonym (eeh)

Hjälp! Min pojkvän brydde sig inte att jag var på akuten!

Anonym (Anna) skrev 2015-01-18 11:01:27 följande:

Anonym (Ingen kärlek) skrev 2015-01-17 17:57:03 följande:]Så avtrubbade för andra och uppe i sig själva är folk alltså. Hur kan man leva i ett förhållande där man är så oviktig? Värderar man sig själv så lågt att man helt lugnt bara accepterar att ha roligt med kompisar går före när den partner man påstår sig älska hamnar på akuten? Nu var det inte farligt i det här fallet men spelar det verkligen någon roll? 

Jag tycker synd om er Så dåligt med omtanke där man inte ens tycker det är konstigt att partnern inte verkar oroa sig alls. Att vara så betydelselös för sin partner, det är inte kärlek. [/quote]

Men nu var ju ts i tryggt förvar hemma när hon sa att han fick bestämma själv. Hon hade tidigare smsat att hon var ok. Akuten i sej är inte tecken på att det är allvarligt , det är vad läkaren på akuten kommer fram till som avgör det. Lågt blodtryck kommer ts att ha nästa vecka och nästa månad också , vätskebrist åtgärdas med att dricka.

Jag skulle oroa med om min man ringde från akuten men om han sen ringde och sa att h han var ok och jag kunde fortsätta med det jag gjorde så skulle jag sluta oroa mej och lita på det han sa. Men om han ville ha hem mej så skulle jag komma som en blixt!

Man mäter inte kärlek i antal uppoffringar .

du missade helt att ts även sa: men att läkaren sa att jag inte fick vara ensam.. 
    Hade min man sagt så, så hade jag åkt hem..
Svar på tråden Hjälp! Min pojkvän brydde sig inte att jag var på akuten!