• finskaflikkan

Hjälp! Min pojkvän brydde sig inte att jag var på akuten!

bryr man sig om sin partner det minsta så slutar man väl festa och åker hem och finns där för sin partner!
    Iaf skulle jag och min man göra så för varandra! 

• finskaflikkan
    EnGladPingvin skrev 2015-01-15 20:03:00 följande:

Jag blir uppriktigt förvånad över många svar här och jag förstår fullkomligt dig TS. Hade min man fått veta att jag var på akuten efter att ha svimmat finns inte en chans att han fortsatt festa. Han hade brutit det han hållit på med och letat reda på mig omedelbart. Precis som jag gjort om det varit han som råkat illa ut. Inte en chans att jag fortsatt parta, oavsett om han sagt han var ok. Jag hade velat vara hos honom i det läget.

Johan75 skrev 2015-01-15 22:09:36 följande:

Om min flickvän skulle svimma och hamna på akuten så finns det inget i världen tror jag som skulle kunna få mig att inte ta mig dit så fort det bara var möjligt. 

• finskaflikkan
    Kryddmix skrev 2015-01-15 23:39:02 följande:

Jag haller verkligen inte med nagon har inne. Bara det faktum att du var pa akuten borde ha varit tillrackligt for att han ska komma hem. Och ja, han borde ha lamnat festen och han borde inte ens ha stallt en fraga om du vill att han ska hem. Han borde vilja ga hem och vara hos dig, om inte for annat sa iaf for att du anda papekade att lakaren rekommenderade att du inte bor vara sjalv. Herregud, han kan missa en fest. Sa jo ts, jag forstar dig helt och hallet. 

Precis! 
    Drottningen70 skrev 2015-01-16 08:33:19 följande:

För mig är det fullkomligt självklart att man släpper det man sysslar med, jobb, fest, träning whatever och omedelbart åker till akuten om man får vetskap om att någon närstående är ensam på akuten. Men tydligen så är detta inte alls självklart i egoismens tidevarv, tydligen måste den ensamma närstående på akuten själv uttryckligen BE om att man kommer...Räcker ens det? Kanske personen på akuten behöver översända önskemålet skriftligt, bevittnat av två advokater och en enhörning?

Haha! 
  • finskaflikkan
    Anonym (överdrift) skrev 2015-01-16 23:37:58 följande:
    Oavsett orsak? Magkatarr som förbättrats? Sår som fått några stygn? Stukad fot? Förstoppning?
    sånt åker man inte till akuten för utan uppsöker Vc och nej dit skulle jag inte ta med nån eller ens höra av mig till nån.
Svar på tråden Hjälp! Min pojkvän brydde sig inte att jag var på akuten!