• MxMeNow

Hjälp! Min pojkvän brydde sig inte att jag var på akuten!

Du hade vätskebrist och lågt blodtryck, de behandlade dig och skickade hem dig. Hade det varit något farligt hade de inte skickat hem dig, så ja du överdriver anser jag!

Din sambo frågade om han skulle komma hem och du var inte tydlig med vad du ville, så även där överreagerar du när du skäller på honom.

Get over it!

• MxMeNow
    molly50 skrev 2015-01-16 13:45:58 följande:

Men tycker du verkligen att man ens ska behöva be sin pojkvän om att lämna festen han är på efter att ha råkat ut för en sådan sak?

Älskar man sin partner så vill man själv åka hem på en gång för att se hur h*n mår.

Man borde inte ens fråga om det är ok att stanna kvar på festen eller om man ska komma hem.

Det beror ju helt på vad partnern hamnat på sjukhus för, och hur pass ofta sjukhusbesök inträffar.

Ts hade vätskebrist och lågt blodtryck, knappast farligt och läkaren skickade hem henne.
  • MxMeNow
    molly50 skrev 2015-01-16 17:23:00 följande:

Ja,men det visste ju inte hennes pojkvän.

Bara det att få veta att ens partner har råkat ut för något som gjort att h*n tvingats uppsöka akuten borde få en att vilja åka hem för att se hur det är.

Det hade i alla fall jag gjort och min man med.

Jag förstod det som att ts berättat vad som hänt och varför det inträffat under samma samtal.
  • MxMeNow
    molly50 skrev 2015-01-16 18:50:39 följande:

Och det borde väl i så fall ha varit tillräckligt för hennes pojkvän att vilja åka hem,kan jag tycka.

För att någon (vuxen) har lågt blodtryck och har druckit dåligt skulle du skynda dig hem? Knappast något att oroa sig för anser jag.
  • MxMeNow
    molly50 skrev 2015-01-16 22:54:35 följande:

Bara vetskapen om att en närstående har varit på akuten skulle få mig att vilja åka hem på en gång.

Smått hysteriskt att ha den inställningen kan jag tycka.
Svar på tråden Hjälp! Min pojkvän brydde sig inte att jag var på akuten!