Hjälp! Min pojkvän brydde sig inte att jag var på akuten!
Min man hade lämnat festen omedelbart vid första sms och hämtat mig på akuten.
Min man hade lämnat festen omedelbart vid första sms och hämtat mig på akuten.
Typiskt kvinnor att tro att män kan läsa tankar. Om du ville att han skulle komma hem varför sa du inte det? Han frågade ju till och med. Nä, du borde tänka på hur DU kommunicerar innan du beskyller honom för att vara okänslig och inte bry sig.
Och by the way, jag är också kvinna.
Jag haller verkligen inte med nagon har inne. Bara det faktum att du var pa akuten borde ha varit tillrackligt for att han ska komma hem. Och ja, han borde ha lamnat festen och han borde inte ens ha stallt en fraga om du vill att han ska hem. Han borde vilja ga hem och vara hos dig, om inte for annat sa iaf for att du anda papekade att lakaren rekommenderade att du inte bor vara sjalv. Herregud, han kan missa en fest. Sa jo ts, jag forstar dig helt och hallet.
Dock inte att glömma att på akuten tar det TIIID, varför sitta där hela halva familyi 6 timmar då det inte är någo allvarligt? Sen, vi veet ju inte hurudan ts är som person - killen känner ju henne o kan läsa henne, är hon ex den typen som söker sig till sjukvården för minsta lilla åkomma o får panic över en spindel i köket typ, då visste han säkert att de e lugnt o han kan stanna kvar på festen.... Så hade jag också tänkt.
Stackars ts kille , snacka om att få dubbla budskap hela tiden:(
Och nu var ju inte ts döende utan hade svimmat, det kan man nog fixa utan någon som håller en i handen, särskilt en som är på fyllan. Själv hade jag enbart känt iiritation om min karl dök upp berusad om jag befann mig på sjukhus i en icke nöd situation