Hjälp! Min pojkvän brydde sig inte att jag var på akuten!
Oj hjälp det här var ett misstag! Jag hade fått för mig att det var vettiga människor här, men hade visst fel! Ni måste inte ta mitt parti, men läs i alla fall texten! Jag bad honom inte att komma hem för jag var förvirrad och chockad, jag visste inte vad jag ville! Jag kom på i efterhand att det var konstigt beteende, och blev då ledsen. Så var det! Jag bad honom dessutom att höra av sig och jag SA att jag var rädd. Några synpunkter på det?
Du har uppenbarligen svårt att kommunicera på ett vettigt sätt, för tydligen betydde ditt "Jag behöver synpunkter" i själva verket "Håll med mig, annars är ni inte vettiga människor". Precis som din stackars kille är vi inte tankeläsare. Var mer tydlig nästa gång du startar en tråd så får du de svar du vill ha.
Jag undrar ju varför läkaren över huvud taget skickade hem dig om du var så dålig att du inte fick vara ensam. Jag har också svimmat, flera gånger, och det har alltid berott på lågt bodtryck och vätskebrist (ett par gånger berodde det på att jag var gravid). Inte en enda gång sade någon något om att jag inte fick vara ensam, eftersom anledningarna till svimningarna inte var allvarliga.
Och att din pojkvän inte visste om ni skulle åka in till sjukan igen är väl inte konstigt, han är väl knappast läkare?