• Anonym (Ann)

Hjälp! Min pojkvän brydde sig inte att jag var på akuten!

Om du ville att han skulle komma hem från festen, varför sade du inte bara det?

• Anonym (Ann)
    Anonym (Svimmade) skrev 2015-01-15 13:53:20 följande:

Oj hjälp det här var ett misstag! Jag hade fått för mig att det var vettiga människor här, men hade visst fel! Ni måste inte ta mitt parti, men läs i alla fall texten! Jag bad honom inte att komma hem för jag var förvirrad och chockad, jag visste inte vad jag ville! Jag kom på i efterhand att det var konstigt beteende, och blev då ledsen. Så var det! Jag bad honom dessutom att höra av sig och jag SA att jag var rädd. Några synpunkter på det?

Om du inte visste vad du ville, och sade att han fick bestämma själv, så känns det taskigt att du i efterhand gnäller, för att du visst kom på senare att du ville att han skulle komma hem.

Hur är han annars? Om han i vanliga fall är omtänksam och tar hänsyn till dina behov, så se detta som en kommunikationsmiss.
  • Anonym (Ann)
    Anonym (dont wasted you time.) skrev 2015-01-15 14:00:02 följande:

FAKTA:
    Om man bry sig om en annan då komma man direkt om man får höra dom åker på akuten, det hade jag fan gjort om det vart en jag tyckte om sambo eller flickvän eller sån.

Det finns faktiskt vuxna människor som klarar av ett akutbesök själv. Dessutom verkar TS mest arg för att han inte kom efteråt, när hon kommit hem från sjukhuset.
  • Anonym (Ann)
    Anonym (Svimmade) skrev 2015-01-15 14:08:11 följande:

Tack för alla synpunkter, jag håller verkligen inte med er och det gör inte min pojkvän heller. Han kom nu och jag visade honom era svar. Han blev faktiskt chockad av era svar! Han hälsar er att han var full och en idiot och att nästa gång det händer något så är han där på stört, för att försäkra sig om att jag är okej. Sammanfattningsvis, vi är vänner, han ångrar sig och nu ska vi till sjukhuset igen (tillsammans!) för jag mår inte bra.

Jag lämnar denna tråd nu, så kommer inte läsa mer.

Han ska kanske sluta dricka då, om spriten gör honom så omdömeslös.

Svar på tråden Hjälp! Min pojkvän brydde sig inte att jag var på akuten!