Inlägg från: Anonym (Typiskt) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Typiskt)

Hjälp! Min pojkvän brydde sig inte att jag var på akuten!

Typiskt kvinnor att tro att män kan läsa tankar. Om du ville att han skulle komma hem varför sa du inte det? Han frågade ju till och med. Nä, du borde tänka på hur DU kommunicerar innan du beskyller honom för att vara okänslig och inte bry sig.

Och by the way, jag är också kvinna.

• Anonym (Typiskt)
    Anonym (överdrift) skrev 2015-01-15 13:46:30 följande:
    Du sade till honom att du var ok, och du sade inte att du ville att han skulle komma hem när han frågade.
    Att du tar för givet att han skall ringa då och då kan du inte lasta honom för. Han fick info att du var ok. Då behöver han ju inte vara orolig eller ringa upp dig. Dessutom var han på fest och drack alkohol, vilket gör att tiden "går snabbare" och man inte tänker lika klart som vanligt. Det borde du inse.
  • Anonym (Typiskt)
    Anonym (Svimmade) skrev 2015-01-15 14:08:11 följande:
    Tack för alla synpunkter, jag håller verkligen inte med er och det gör inte min pojkvän heller. Han kom nu och jag visade honom era svar. Han blev faktiskt chockad av era svar! Han hälsar er att han var full och en idiot och att nästa gång det händer något så är han där på stört, för att försäkra sig om att jag är okej. Sammanfattningsvis, vi är vänner, han ångrar sig och nu ska vi till sjukhuset igen (tillsammans!) för jag mår inte bra.

Jag lämnar denna tråd nu, så kommer inte läsa mer.

Tror inte på dig tyvärr.

Tror du är sur nu för att du inte fick medhåll i tråden.
Svar på tråden Hjälp! Min pojkvän brydde sig inte att jag var på akuten!