Inlägg från: Anonym (Enkelt) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Enkelt)

Är jag för snygg?

Anonym (Snygg långtifrån, men långtifrån snygg ;)) skrev 2015-01-13 22:41:48 följande:
    Drömmer och fantiserar, haha du är nästan roligare än den förra bruden! Har du läst trådstarten och vad den egentliga frågan är? Jag gillar hur du uttalar dig så bombsäkert om mitt utseende och min personlighet, utan att ens ha sett eller träffat mig. På tal om intelligens, som du nämde i kommentar nr 2: 
    Anonym (Knappast) skrev 2015-01-13 22:18:45 följande:Gud vad dåligt! Du skrev "ostylad, håret lite lockigt sedan i går", vad fan vet du om hur stylad eller inte hon var? Nej, du trodde folk skulle tro det var du, blev avslöjad och låtsas som att du inte alls försökte få det till att det var du.

Vill du visa hur "brutalt snygg" du är får du ju lägga upp en bild av dig och inte av andra, fattar du väl.

Inte nog med att du med all sannolikhet inte är vidare snygg, du verkar inte alltför smart heller. Stackars liten.
    Ja, luften och tanken är fri. Du får tycka vad du vill och tro vad du vill. Om du mår bättre av att tro att jag ondsint försökt att lura folk med en bild så får du göra det. Det här är ju komiskt. Du har förklaringen till varför jag lade upp bilden en bit bak i tråden. Jag orkar inte dra den en gång till med nästa människa som känner sig "lurad". 

Vill också säga att det inte är mina egna ord ("brutalt snygg"), utan min kompis. Jag anser mig själv vara en normalsnygg tjej, precis som de flesta andra. Och du, när det haglar in otrevliga kommentarer som dina skulle jag inte tro att jag lägger upp en bild va? Flört  Skulle sätta pengar på att det då skulle hagla in ännu fler, om inte på gränsen till personangrepp. 
    Du skrev väl nåt längre bak om att tjejen på bilden skrivit om bl a gårdagens lockar som kommentar till bilden, på nätet? Lägg upp länken dit så slipper du bli ifrågasatt. Enkelt.
  • Anonym (Enkelt)
    Anonym (Snygg långtifrån, men långtifrån snygg ;)) skrev 2015-01-18 18:17:24 följande:
    Jag är ledsen att du m.fl. missuppfattade mig till en början, det var inte min avsikt. Angående de människor som väljer att fortsätta missförstå, måste jag tyvärr säga att somliga är mer optimalt utrustade än andra gällande kapaciteten i encefalon. 

Bilden hittade jag via en länk (som jag naturligtvis inte har kvar, om jag hade haft det hade jag självklart källhänvisat länken, så att ni hade fått en klar och tydlig bild). Angående dina frågor så har du hela förklaringen om bilden, som tidigare nämnt, längre bak i tråden. Om du är osäker, läs! Jag hoppas att du har överseende med att jag inte heller tänker leta upp länken, av tidsbrist och intressebrist. Det kan de personer som inte har bättre saker för sig roa sig med. Det verkar finnas gott om dem. 
    Naturligtvis tänker du inte leta upp länkenFlört 
    Jag håller med Celines Essence.
Svar på tråden Är jag för snygg?