De har 2 varianter. En där man delar med ett annat par vilket är rätt osäkert tycker jag (man får ju inga i frysen) och så den vi gjorde där man själv får alla embryon. Det kostar lite extra att ha dem i frysen,men allt kostar ju ändå så det blir inte mycket extra. De har även att man får följa embryonas utveckling själv på nätet om man vill. Och är en av få länder med den nya progesteronmedicinen Prolutex (injektioner). Vet att de har intalipip också. ICSI kostar extra,men är ju inte alls nödvändigt vid ED,mest vid ÄD där ju spermierna inte kommer från en professionell donator. De är väldigt villiga att lyssna på vad man själv tycker och önskar och kan erbjuda massor med mediciner. De skickar via posten och jämfört med Sverige kostar många en bråkdel. Vissa finns ju inte här heller. Vår läkare var den bästa jag nånsin haft under alla våra år! Flytande engelska,kunnig,trevlig,duktig (gjorde inget ont alls). På väggarna satt foton av alla barn som fötts och massor var tvilllingar. Hotellet de samarbetar med var 4-stjärnigt (nästan 5 anser jag) och suveränt bra.