BF September 2015 Andra barnet
Välkommen Anni Me å grattis. När har du BF?
Hur är det med dig idag babydreamer?
Välkommen Anni Me å grattis. När har du BF?
Hur är det med dig idag babydreamer?
CollansM, Nej, hoppas det bara är tillälligt!
Oj, osäker, men skulle tro att det blir som i en vanlig cykel! Iofs kan ju hormonerna påverka, köp ÄL test och kolla!
Lycka till och hoppas du kan fortsätta haka på här!
Melodie och Mysk, välkomna och grattis!
Idag har jag varit dö trött. Dottern är sjuk oxå och hostar hela nätterna. Får nog bli tidiga kvällar hedan efter! Jäklar vad humöret pendlar, mannen bara garvar när jag får plötsliga utbrott :(
Hur mår ni?
Babydreamer: så tråkigt att höra. Hoppas ni lyckas snart igen.<3
Själv ligger jag i sängen och är super orolig! Var på gynakuten i torsdags då jag fick akuta buksmärtor. Man tog hormonprov (hcg) och gjorde vaginalt UL för att utesluta x. Det var för tidigt för att se ngt så jag var där igår igen och tog prov och ska sen tillbaka på torsdag! Igår sa dom att första provet var ganska lågt? Ligger nu och väntar på att bli uppringd för att få resultatet på andra provet. Vad jag förstår spelar igentligen inte värdet så stor roll utan huvudsaken är att det stiger!?
Hur som känns det jätte jobbigt, men jag håller fast vid hoppet då jag får mer och mer grav symtom!
Min dotter är för övrigt 13 månader!
Jag blödde vid ett par tillfällen runt v8 sen i v13 igen, den gången var det mycket så vi trodde oxå det var kört, men sen slutade det!
Hade foglossning från v13-14 och sammandragningar från v16.
Gick oxå på vattengympa och jag håller med Mysk, det var så skönt. Kände mig så lätt när jag klev i poolen! Känner inte så mycket ännu mer än på en punkt på hö sida i svanken.
Tack! Ja känner som du! Lite växtvärk och lite törstigare än vanligt.
Ja set ska det verkligen bli!
Hade oxå kämpigt förra grav började blöda v 12+3 och trodde det var kört men det var att moderkakan låg nära öppningen ich nötte liksom blödde fram till v 24 tror jag sen växte magen och allt drog sig upp :) gick tom 12 dagar över tiden.
Fick ont i fogar med och började på vattengympa för gravida nog det bästa jag gjort!! Helt underbart var det.
Har du provat?
Mysk: Ev hade en liiiiten bit av moderkakan släppt, men inget som var av betydelse för graviditeten!
Imorgon ska jag göra VUL och ta nytt s-hsg för att uteslute utomkvedshavandeskap. Hade buksmärtor för 1 vecka sen och var inne akut på gyn! Känns dock som allt är som det ska, men ska bli skönt att få klara besked!
Välkomna ni nya och stort grattis till +
Allt såg bra ut, man såg både hinnsäck ich gulesäck vilket är helt enl veckan jag är i och s-hcg har stigit jätte fint! Nu ska jag försöka slappna av och njuta!
Hej och grattis!
Rul brukar göras någon gång mellan v18-20. Du tänker nog på kub-testet!?
Hej allihopa!
Plussade igår på bim-4! Tidigt, men det blev ett tydligt plus med cb
26 år gammal och har en dotter på 10 månader
Bf 22 september. Haft 1 MF innan nu så hoppas på att liten vill stanna i magen denna gången
vilken vecka gör man rul? Är det vecka 12 ungefär eller?
Fick göra så många extra förra graviditeten så jag kommer inte ihåg vilken vecka rul va..
Fia88: Ok. Förstår att du vill vänta, kan ju vara väldigt svårt att förklara för barn om något mot all förmodan skulle gå fel! Håller alla tummar å tår för att det går lika bra den här gången som med er dotter!
LitetFrö: Grattis och välkommen :)