BF September 2015 Andra barnet
Hej på er!
Jag hänger också med här. Har en dotter som blir ett år i mars och väntar nu tvåan med bf 7 sept. Spännande ????
Hej på er!
Jag hänger också med här. Har en dotter som blir ett år i mars och väntar nu tvåan med bf 7 sept. Spännande ????
Välkomna och grattis ni nya :)
Inga drömmar utöver de vanliga jag brukar ha, men det kommer säkert längre in i graviditeten, det gjorde det sist! Hur mår alla, känner ni er gravida? För mig går det upp och ner. Idag har jag inte kännt av mycket förutom just nu då jag är svullen om magen som om jag vore i 6 månaden! Annars brukar jag ha lite molvärk, känna mig lite smått illamående så fort jag ska äta och ömma bröst. Jag är otroligt trött emellanåt och tänder till för minsta lilla. Har en öm punkt bak i nedre delen av ryggen där jag hade extrem foglossning under första graviditeten, hoppas det inte blir lika illa den här gången! Men som sagt, idag har det varit ganska lugnt. Tror inte man hinner känna efter lika mycket nu när man har en liten att ta hand om:)
Följer inte pappan med er? Då kan ju han hålla i barnet när ni blir undersökta och tar prover!
I dag åkte gravidjeansen på! Hahaha! Tror jag köpte dem i v 25 första graviditeten. Nu är jag i v 10.