BF September 2015 Andra barnet
Väntar mitt andra (sambons 3:e) troligtvis bf mitten av september
Väntar mitt andra (sambons 3:e) troligtvis bf mitten av september
Plussade svagt svagt igår. Vår son är 2.5 år och flickan är snart 11 år. Hade inga planer på att bli gravid nu då det påverkar en massa av våra planer..
Men jag kan inte förmå mig att avbryta en graviditet för det så jag ska försöka jobba på allt det positiva som följer istället. Kommer vara höggravid när vi gifter oss i slutet av sommaren har redan köpt klänning. Vår smekmånad/familjesemester kommer inte jag kunna åka på heller.
Sen är jag livrädd för jag gick igenom ett MA i augusti och det vill jag aldrig behöva uppleva igen
Nä precis det är ju värt det i slutändan, men såhär i början så blir det ju lite av en krisreaktion när det var så väldigt oväntat så tankarna flyger ju hejvilt.
Jag vill med :) väntar 2:a nu bf 16/9 tror jag.
Jag mår sjukt illa, är trött och har molvärk. Tröttheten och det extrema illamåendet har med största sannolikhet förvärrats betydligt av att jag försöker vända på dygnet efter att ha jobbat 4 nätter i rad. Men har mått illa av och till sista veckan. Fast jag blir fundersam till varför jag mår så väldigt illa när gravtestet var så svagt. Med sonen fick jag inga symtom förrän v6-7. Nu är jag nog bara ca 4+2 eller nått.
Började nyss blöda rätt mycket missfall är nog ett faktum...
Både blödning och "mensvärk" har slutat... Tänker iaf ställa in mig på missfall. Vågar inte hoppas... Och är ju för tidigt gången för att kunna bli något klokare av ett läkarbesök.
Blödningen stannade upp rätt fort och nu blöder jag bara lite i samband med att jag torkar mig efter toabesök. Så vi får se hur det utspelar sig. Kommer iaf stanna kvar i gruppen tillsvidare.
Grattis alla nyplussade!
Blödningen fortsatte och igår tog jag ett nytt gravtest som denna gång var negativt så det var som jag trodde tyvärr ett väldigt tidigt missfall lycka till ni andra! Hoppas ni har mer tur än jag hade