AnooYoo skrev 2015-01-06 17:49:47 följande:
Det enklaste vore väl om du själv tog reda på de saker du vill höra från någon annan och använde det som motivation. Det är rätt meningslöst att vänta på att någon annan ska säga saker du vill höra som ska motivera dig att göra något du vill göra.
AnooYoo skrev 2015-01-06 18:00:44 följande:
Att sluta äta är ett sätt att gå ner i vikt. Inte hållbart om man börjar äta lika mycket igen, men det fungerar.
Sluta vara ett sånt passivt aggressivt offer. Du kommer inte att komma någonstans med det. Ingen lider av din övervikt förutom du.
[quote=74634158][quote-nick]AnooYoo skrev 2015-01-06 17:57:55 följande:[/quote-nick]
Jag tycker att du borde sluta tänka på hur alla andra förstör för dig (och lägga ner offerinställningen) och börja tänka på vad du vill. Om du vill gå ner i vikt, gör det. Om inte, låt bli.
[/
Det är därför jag inte ska lyssna på dom mer utan lyssna på mig själv. Vill jag äta lchf så ska jag göra det och andra får äta det de vill. Jag har lyssnat på andra för länge nu och har alltid stört mig på det. Tack för att du är ärlig. :)