Inlägg från: Anonym (Georgina) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Georgina)

Hur bär ni er åt för att bli så tjocka?

Jag tror att när man kommer till en viss gräns så kan det bli toksvårt och det blir en ond cirkel. Det blir svårt att röra på sig, man drar kanske på sig en depression... Så tror jag, men vad vet jag. Jag har aldrig haft ett BMI över 22 eller möjligen 23. Min normalvikt ger ett BMI på 20, men när jag hade 22 eller 23 under en kort period rörde jag inte så mycket på mig och tyckte mycket var jobbigt, mådde lite dåligt.

• Anonym (Georgina)
    Anonym (Georgina) skrev 2015-01-06 15:42:14 följande:
    Jag tror att när man kommer till en viss gräns så kan det bli toksvårt och det blir en ond cirkel. Det blir svårt att röra på sig, man drar kanske på sig en depression... Så tror jag, men vad vet jag. Jag har aldrig haft ett BMI över 22 eller möjligen 23. Min normalvikt ger ett BMI på 20, men när jag hade 22 eller 23 under en kort period rörde jag inte så mycket på mig och tyckte mycket var jobbigt, mådde lite dåligt.
    Sen funkar människor olika. När jag är ensam och ledsen äter jag nästan ingenting, men min sambo är tvärtemot och äter mer onyttigt då.
  • Anonym (Georgina)

Njaa, om jag inte räknar min kaffe som är min frukost så äter jag två gånger om dagen, lunch och middag. Om det inte är fredag för då har vi alltid fredagsfika på eftermiddagen på jobbet. :) Jag är inte direkt överviktig.

Svar på tråden Hur bär ni er åt för att bli så tjocka?