• Nayaa

Hur bär ni er åt för att bli så tjocka?

Katja: Dom allra flesta går upp i vilt under lång tid. Hur mycket tror du att man behöver överäta för att bli tjock på 20 år?

• Nayaa

Hälsa: Ptjaaa att kalla folk valar känns ju inte speciellt charmigt.

• Nayaa

Hälsa: Jag skulle aldrig kalla någon spinkig, jag bryr mig inte om andras kroppsstorlek överhuvudtaget, det kanske är någonting du borde försöka ta efter?

Att försöka få det till att det är lika allvarligt att kalla någon spinkig som val går jag dock inte med på. Att vara spinkig är norm i dagens samhälle, tjocka är en extremt utsatt grupp. Det är ju bara att läsa i den här tråden så märker du hur det ligger till.

• Nayaa

Det är så fantastiskt tröttsamt att människor tror att tjocka äter godis och chips hela dagen varje dag. Tror ni att tjocka är i konstant viktuppgång?

Hur mycket för mycket tror ni egentligen att man måste äta för att gå upp 30 kg på 20 år?

• Nayaa

Det är så fantastiskt tröttsamt att människor tror att tjocka äter godis och chips hela dagen varje dag. Tror ni att tjocka är i konstant viktuppgång?

Hur mycket för mycket tror ni egentligen att man måste äta för att gå upp 30 kg på 20 år?

• Nayaa

Hälsa: Ingen aning om hur du lyckas tolka det som att jag kallar dig pack, du kanska ska jobba lite på läsförståelsen?

Sluta lägg energi på andras kroppar, du har ingenting med dom att göra. "Nyfiken på hur människor blir så tjocka". Du kan ju räkna lite om du nu är så nyfiken. Hur mycket behöver man överäta om man har gått upp 30kg på 20 år och ett kilo är ungefär 9000 kalorier.

• Nayaa

Hälsa: Som jag precis sa, du behöver jobba på din läsförståelse.

Om jag med pack menade dig så frågade jag alltså om du inte brukar säga till till själv att det du säger inte är okej. Tycker du att det låter logiskt?

• Nayaa

66-83: Du har aldrig tänkt att det kanske finns människor som helt enkelt inte bryr sig om sin vikt och inte har några problem med att vara tjocka?

"Jag förstår inte att dom som är gråhåriga inte bara färgar sitt hår direkt "

Svar på tråden Hur bär ni er åt för att bli så tjocka?