Hur bär ni er åt för att bli så tjocka?
Hellre en fet och snäll människa, än någon som dig TS, med en så vidrig inställning...
Hellre en fet och snäll människa, än någon som dig TS, med en så vidrig inställning...
Hälsa: Ptjaaa att kalla folk valar känns ju inte speciellt charmigt.
Tycker du att det är trevligt att kalla någon för "val"?
Dessutom måste man vara direkt intelligensbefriad om man inte inser att det finns lika många anledningar till övervikt som det finns överviktiga. Men TS är mest intresserad av att skuldbelägga och håna och borde se över sin egen personlighet.
Hälsa: Jag skulle aldrig kalla någon spinkig, jag bryr mig inte om andras kroppsstorlek överhuvudtaget, det kanske är någonting du borde försöka ta efter?
Att försöka få det till att det är lika allvarligt att kalla någon spinkig som val går jag dock inte med på. Att vara spinkig är norm i dagens samhälle, tjocka är en extremt utsatt grupp. Det är ju bara att läsa i den här tråden så märker du hur det ligger till.
Hälsa: Hej och hå här var det härskartekniker på låg nivå.
Berättar du inte för sexister, rasister och annat pack att det dom säger inte är okej heller? Sorgligt.
Hälsa: Ingen aning om hur du lyckas tolka det som att jag kallar dig pack, du kanska ska jobba lite på läsförståelsen?
Sluta lägg energi på andras kroppar, du har ingenting med dom att göra. "Nyfiken på hur människor blir så tjocka". Du kan ju räkna lite om du nu är så nyfiken. Hur mycket behöver man överäta om man har gått upp 30kg på 20 år och ett kilo är ungefär 9000 kalorier.
Svaren i den här tråden känns som en ledtråd till varför man låter sig bli rejält tjock. Att det är så extremt känsligt att diskutera och att det tas som attacker säger något, frågan är vad. Något med självbilden, att man tycker att kroppen är en korrekt representation av vem man är. Något tjock=dålig personlighet ungefär. Så ser inte smala på kroppen enligt min erfarenhet.