Hoppas någon kan ge mig hopp????
Hej!
Jag har en kollega som har svag ägglossning och fick pergotime. Hon har nu två barn! Vet inte hur länge de höll på dock men första var planerad och den andra inte =)
Du är ung så försök ta det lugnt och inte oroa upp dig. Tänk att du har säkert iaf 15 år på dig, så stressa inte! Vet att det inte är så lätt! Stress och längtan är ju inte samma sak men ändå, det kan trösta att veta att tid iaf finns. Jag är 29 och vi höll på i 1 år innan graviditeten höll sig kvar (fick 2 missfall). Som jag gråtit i ett helt år! Man känner sig som ensammast i världen och alla, precis ALLA andra blir gravida. Er bebis kommer komma på ett eller annat sätt.
Något jag tänker på ofta är en sak min sambo sa till mig när jag var ledsen efter sista missfallet. Han sa att "tänk när vi får vår bebis så kommer vi nästan va glada att det blev som det blev, för annars skulle vi ju inte fått just vår bebis".
Nu har jag en dotter på 6 månader och det är ganska sjukt att tänka att hon inte skulle ha funnits om jag inte fått mina missfall. Alla tårar, rädsla och oro har ändå gett mig henne. Er bebis kommer komma, det är jag säker på!
Stort lycka till! Och Googla inte för mycket, man skrämmer upp sig, många gånger i onödan! KRAM!