rebeqqa skrev 2016-02-02 09:46:43 följande:
Hej tjejer.
Jag är på CD 12 och har tagit LH-test tag 10,11 och idag 12. Och jag har nästan inget teststräck alls. Jag är ju på min första kur med Lezetrezol (jag har PCO) och jag oroar mig för att detta betyder att detta inte funkar för mig.
Hur sent har ni fått utslag? Jag ska till Gyn imorgon men jag är rädd för att UL ska visa att inget ägg växer och att kroppen inte reagerar som vi hoppas på behandlingen. Hoppas min kropp bara är lite sen och långsam.
Hej! Jag har pcos. Lh funkar inte alltid för pco/s. Håller tummarna för vul:et =)
Jag fick ingen äggblåsa på enkel kur, men på dubbel gick det. Min läkare sa också att letrozoö kan vara väldigt lurigt o äggblåsa/or kan börja växa senare =)
Min sista letrozolkur (innan jag bytte behandling) såg de ingen äggblåsa på tisdan, men hade ägglossning på söndagen efter (positivt lh + alla tecken och så mens efter 14 dagar), så det kan vara så att de tar tid o växa eller så är de inte helt färdigvuxna =)
Att du knappt ser ett sträck alls spelar ingem roll. Strecket är alltid negativt om det inte ärnlika starkt som eller starkare än kontrollstrecket.
De få gånger jag fått positivt på ältest har det gått från en dag till en annan med nästan blankt test rill fullt utslag =)
Håller tummarna för er =)