Letrozolbehandling, resultat?
Dag 15 neg test. Undrar verkl om jag ändå hade äl redan på dag 10. Kan gyn se på ultraljud om man haft äl?
Dag 15 neg test. Undrar verkl om jag ändå hade äl redan på dag 10. Kan gyn se på ultraljud om man haft äl?
Så, nu har jag börjat med letrozol, fyra dagar kvar. Har tid bokad för vul den 4e mars. Hur snabbt efter avslutad proverakur fick ni blödning? jag satte igång morgonen efter.
Jag har BIM på fredag. Hade äl den 13/2.
Kunde inte hålla mig då jag har gravtest hemma, så tog ett imorse för "skojs skull". Först tyckte jag kunna se att det skymtade ett svagt plus, men sen blev det blankt och negativt :(
Känns som att hoppet är ute !! Åh, jag skulle aldrig ha testat....
Brännande bröst, och lätt mensvärk sedan lördag.
Har du ingen bild på testet?
Syns ju bra om man trixar
Jag har jätte mycket älflytningar det minskade inte speciellt mycket fast testet har gått ner. Hmm
Någon annan som har haft lika?
Gjorde ett ultraljud idag Som visade en oregelbunden äggblåsa som tydde på äl för några dagar sen :) fick ta blodprov för att bekräfta. Har dock öppen tapp O älflytningar idag? Ngt som jag funderar på är att han sa ok då vet vi att 2,5 g fungerar på dej så då kan du fortsätta me de nästa cykel O du ägglossar runt dag 16. Tror ni han redan nu kunde se att de inte tagit sig?
Tack för svar:) lång väntan Som vanligt nu till bim som är runt 12 mars. Vilka andra har haft äl O väntar på bim?
Dakine såg ditt test i en annan tråd O strecket syns mer nu än sist du posta:)