Letrozolbehandling, resultat?
Dag 14 fortf inget pos. Undra om jag kanske ändå ägglossade på dag 10?
Dag 14 fortf inget pos. Undra om jag kanske ändå ägglossade på dag 10?
Undra om äl är pågång
Dag 14
eagle; om du har normalt först dag 19-21 så kan du bra ännu vänta på äl. Läste på en USA sajt att de flesta får äl med letrozole dag 14-19. Gäller dock inte oss som verkar ägglossa dag 10 haha (för tror att jag gjorde det me vi får se..).
Om det blir fler letrozole kurer för mig så gör jag nog ett tidigt vul. Jag har aldig lärt mig det där med tempen så kan inte börja med det nu, även om det verkar vara pålitligt men är det inte så att man får veta först efter äl att man haft äl om man tar tempen??
Skogstjejen: ja nu får du mysa på ordentligt! Helt klart positivt!
Eagles: för mig är de lite samma. Fick starkt utslag dag 10 men inte positivt. Sen har de sjunkit dag 11 o 12 dock fortfarande äl-känningar .. Mycket märkligt. Men enligt "bruksanvisningen" så borde jag ha äl typ på torsdag så jag kommer fortsätta testa iaf över de datumet eller tills ja får ett garanterat positivt test.
När ska du testa? :)
Dag 15 neg test. Undrar verkl om jag ändå hade äl redan på dag 10. Kan gyn se på ultraljud om man haft äl?
Jätte ont i nedre magen o uppblåst? Dag 15. Kanske äl på g.....
Dag 16 fortf neg test O lägre temp. :( en av anledning till att ja börja me letrozol var att korta ner mina 35-36 dagars cyklar.
Jag har BIM på fredag. Hade äl den 13/2.
Kunde inte hålla mig då jag har gravtest hemma, så tog ett imorse för "skojs skull". Först tyckte jag kunna se att det skymtade ett svagt plus, men sen blev det blankt och negativt :(
Känns som att hoppet är ute !! Åh, jag skulle aldrig ha testat....
Brännande bröst, och lätt mensvärk sedan lördag.