Letrozolbehandling, resultat?
Tyvärr tog dom aldrig hcg prov pga att det vid första vul inte syntes något, annars hade vi kunnat jämföra dom värdena.
Håller tummarna super hårt
Dessa 2 vul är det 11 dagar mellan
Så det händer massor på kort tid :)
Stackare Sandra, fattar att det måste vara vidrig väntan! Håller verkligen också tummarna för att det ser bra ut.
Var på Carl von Linné i Uppsala idag angående IVF. Läkaren tyckte dock inte att vi skulle gå på det än (heder åt dem att de inte bara vill mjölka pengar...). Eftersom vi har flera missfall bakom oss och allt såg bra ut, så menade han på att det inte är att bli gravida som är problem för oss. Han tyckte att vi skulle testa 5-6 cykler till med Letrozole och sedan komma tillbaka om det inte lyckats då. Det innebär att jag isf kommer att ha gjort 7-8 kurer med Letrozole innan det ev. blir IVF. Och han vet verkligen vad han pratar om. Kanske kan vara vägledande för någon. Han sa också att de i princip har övergett Pergotime som metod och använder Letrozole istället.
Utslag på äl-sticka igår kväll, trots inget Letrozole sedan missfallet sist, och enligt vul släpp om ett par timmar så nu har här legats i. Gläder mig också åt att han tyckte att vi inte kunde prata om infertilitet, utan snarare att jag och maken var rätt fertila.
Idag så hittades ägget i höger äggledare.. :( Så på tisdag ska jag in och opereras, om inget akut inträffar innan dess såklart, och då tas äggledaren bort.
Ändå skönt på nåt sätt att ha fått det bekräftat och även snart åtgärdat. Efter det kan man blicka framåt. Efter att jag har återhämtat mig från operationen och vi känner oss redo så var det bara att ringa till fertilitetsmottagningen så ska vi sätta igång processen med IVF.
Åkte in till akuten igår efter samtal med 1177, mindre blödningar och lite känningar. Blev inlagd igår kväll och idag blev jag opererad. Skönt att ha det gjort nu iaf.
Nu är det bara att blicka framåt! Dock utan Letrozole.