Mona85 skrev 2016-03-07 07:09:04 följande:
Har du någon tid inbokat när du ska till Gyn och kolla äggen efter första dosen? Det fick jag, då var jag 3 dagar innan ÄL och en blåsa var på 14mm, sen fick jag gå och ta blodprov för att se att ägglossningen verkligen hänt.
För min del så har jag alltid haft utslag på stickorna, så jag har ju som inte vetat att jag inte ägglossat, kanske har gjort det ibland (med tanke på min son).
Jag äter letrozol från dag 3-5 på mensen, har båda gångerna fått ÄL 9 dagar exakt efter det samt mens 16 dagar efter (eller ja, denna gång verkar jag slippa mensen
BIM på onsdag.
Lite starkare streck idag på testet, så jag kör vidare med progesteronkrämen.
Kika på den på hormoni.se!
Aa jag ska ringa å boka tid när jag får min mens å när jag ska hämta ut pillren så skulle dom berätta när ja skulle få en tid att komma å kolla! :)
Jag har också alltid haft utslag på äl tester, därför man helst inte litar på dom mera. Har pco å de kan bli så då tydligen!
Ok, skulle va typiskt om man skulle missa tiden för äl när man inte vet exakt! De kanske gyn har koll på?
Har väl i stortsätt alltid äl känningar bara nåra dar efter mens å fram till mens. Så svårt för mig å veta när min äl kmr i min cykel. Sekret har man ju hört talas om men jag får väl helt enkelt försöka lita på stickorna + tempa å hålla koll ????
De är gravtest du pratar om att du fått svagt plus på va? Så de inte är äl test du pratar om ????
Om du fått svagt plus på gravtest så är du självklart gravid!!! :D jag har hört talas om progesteron kräm, men dom säger att man lär vara noga om man använder de å får inte göra fel, så är nog än så länge Nojig för det. Men däremot tar jag bidrottninggele, vilket tydligen hjälper till mkt på traven också, så e plus letrozole hoppas ja hjälper :D