Letrozolbehandling, resultat?
hej!
smiter gärna in här om jag får? =) ska ta min sista letrozol-tablett idag (onsdag), är min första omgång. ska på vul på måndag, och så har jag fått ovitrelle som ligger hemma i kylen. Bara antar att de "bestämmer" när den ska tas när jag är där på måndag.
Har öht fått rätt dålig info kring både letrozol o ovitrelle, har den info jag lyckats läsa mig till. de sa t.ex. inget om hur man skulle tänka kring sex innan vul? med tanke på risken för fler än ett ägg? har fler frågor, men såklart kommer jag inte på några nu :P
Har endometrios, pcos och hypotyreos. Men troligen är det "bara" hypon o pcos-en som stört ut ägglossningen. Har haft regelbundna blödningar fram till augusti förra året, då de blev väldigt oregelbundna, och sen juni, då sköldkörtelvärdena blev bra är mensen regelbunden igen, men längre cykel än tidigare. Min läkare nämnde då att har man en cykel på 33-35 dagar kan det betyda att man inte har äl (någon som hört liknande?).
Nu har jag iallafall äntligen fått börja med behandlingen, så less på att ha ont hela tiden, så bara hoppas hoppas på den här cykeln, även om jag inte tror det kommer funka..