1900920802 skrev 2016-03-07 09:31:56 följande:
Aa jag ska ringa å boka tid när jag får min mens å när jag ska hämta ut pillren så skulle dom berätta när ja skulle få en tid att komma å kolla! :)
Jag har också alltid haft utslag på äl tester, därför man helst inte litar på dom mera. Har pco å de kan bli så då tydligen!
Ok, skulle va typiskt om man skulle missa tiden för äl när man inte vet exakt! De kanske gyn har koll på?
Har väl i stortsätt alltid äl känningar bara nåra dar efter mens å fram till mens. Så svårt för mig å veta när min äl kmr i min cykel. Sekret har man ju hört talas om men jag får väl helt enkelt försöka lita på stickorna + tempa å hålla koll ????
De är gravtest du pratar om att du fått svagt plus på va? Så de inte är äl test du pratar om ????
Om du fått svagt plus på gravtest så är du självklart gravid!!! :D jag har hört talas om progesteron kräm, men dom säger att man lär vara noga om man använder de å får inte göra fel, så är nog än så länge Nojig för det. Men däremot tar jag bidrottninggele, vilket tydligen hjälper till mkt på traven också, så e plus letrozole hoppas ja hjälper :D
Ja! Jag kände tydligt när min ägglossning kom på letrozol tabletterna kontra utan kan jag säga!
Så hoppas du också känner. När jag var in på Gyn och de kollade äggblåsorna så sa hon att "från söndag kan du ha samlag varannan dag". Tog inte på första cykeln men denna gång verkar det gå vägen
Sekretet kan man också kolla på, men jag körde helt blint på ÄL testen nu.
Behövde dessutom bara enkelkur, så det går ju att höja kuren om de ser på VUL att det inte är någon blåsa som vuxit till sig.
Ja, jag är nog gravid. Mår illa som satan nu, testet var ännu tydligen nu (HCG) trots lunch-urin än igår på morgonen
torde vara ett starkt sträck på Onsdag när jag har BIM.
Vad jag läst mig till är inte progesteronkrämen farligt, inte heller om man råkat dosera för mkt. Nu kommer jag köra den till V12 när kroppen själv producerar massa. Vad jag läste mig till kan det vara väldigt effektivt vid PCOS för att normalisera cykeln samt då för att behålla en eventuell graviditet om man haft problem med missfall tidigare (det har jag inte, men känns dumt att sluta nu när jag plussar!)
Kika på
hormoni.se och kolla här på Familjeliv. Massa bra info!