Letrozolbehandling, resultat?
Hejsan! Nu dyker jag in här också =) Har precis avslutat en kur med provera och ska snart börja med Letrozol, så jag kände att denna tråden var spännande att följa med i =)
Hejsan! Nu dyker jag in här också =) Har precis avslutat en kur med provera och ska snart börja med Letrozol, så jag kände att denna tråden var spännande att följa med i =)
Så, nu har jag börjat med letrozol, fyra dagar kvar. Har tid bokad för vul den 4e mars. Hur snabbt efter avslutad proverakur fick ni blödning? jag satte igång morgonen efter.
Då är det dags för vul idag.... Så får vi se om där är något ägg redo att lyssna!
Lossna ska det såklart stå!
Här väntar vi med spänning på resultat av behandlingen, bim idag och än har det inte hänt något!
Ingen mens ännu... men heller inget +.....
Uppdaterar lite här, hade bim för 2,5 vecka sen, inget plus, ingen mens, fick komma in på vul i torsdags, ingen graviditet där men tjock slemhinna. Fick provera men kände verkligen inte av någon anledning för att ta dem i torsdags och i fredags glömde jag dem, i lördags hade mensen börjat när jag klev upp på morgonen, så idag har jag börjat på andra omgången med letrozol men denna gång dubbelkur... Så vi får se hur detta går :(
Lite uppdatering från mig, var på vul i fredags cd 13, hade en äggblåsa på 13-14 mm, var tillbaka idag och gjorde vul, 25,6 mm! Kan säga att blev ju lite bråttom att fånga mannen som var på väg till Stockholm och inte är tillbaka förän på onsdag tidigast! Så nu är det två veckors väntan igen!
Jag tog dubbel kur denna gången, men nu ligger jag med mensvärk och blöder så det funkade tyvärr inte trots att vi prickade ägglossningen... :(