Dakine skrev 2015-02-28 21:59:51 följande:
Jag vet inte :( Tyckte att gravtestet i torsdags visade svagt plus. Tog ett fredagen som jag också tyckte visade svagt, dock ännu svagare så nästintill osynligt. Digitala sa "inte gravid". Fick ljusrosa flytningar torsdag kväll & fredag övergick det till bruna flytningar. Idag är det typ ljus rött ibland och rosa ibland. Kommer bara på pappret, behöver inget trosskydd. Mensvärk till och från. Fortfarande ömma bröst. Men det är så konstigt! Jag brukar alltid ha riklig mens med mycket klumpar och få byta trosskydd hela tiden... så jag vet ingenting! Ska ta ett till test på tisdag får vi väl se.
Jag började just få samma sak - ljusrosa flytningar och lite bruna. Har haft negativa tester hela tiden och nu väntar jag bara på att kunna börja nästa kur. Jag brukar också ha riklig mens vanligtvis, men har märkt att de gånger jag inte har ägglossning är "mensen" (ännu) senare och kommer bara i form av bruna flytningar typ, behöver inte ens tampong. Största skillnaden för mig mellan ägglossnings-mens och den här är annars smärtan. Har jätteont när jag har riktig mens.
Håller tummarna för ditt test på tisdag!