Inlägg från: Lillajagmedpco |Visa alla inlägg
  • Lillajagmedpco

Letrozolbehandling, resultat?

Dakine skrev 2015-03-01 22:32:59 följande:

Jag tror jag fått ett mf... fick en stor klump på 4 cm nyss...

Den stora klumpen är slemhinnorna, blir oftast väldigt slemmigt och klumpigt när den har växt till sig rejält.
  • Lillajagmedpco
    Dakine skrev 2015-03-02 09:04:14 följande:

Fast slemhinnorna brukar inte komma ut som en stor runt boll som är som en studsboll... det brukar ju mer vara strimmor eller småklumpar? Vad jag hört. Den här klumpen var väldigt stor och sen var det som en sträng som satt fast i den och så var det något i den.... Ja, jag blev då chockad. Jag brukar ha mens med klumpar, men inte så där stor!

Vilken vecka var du i? Fram till vecka 7 är pricken 1-3 mm.

Jag har också stora klumpar när slemhinnan har blivit tjock.
  • Lillajagmedpco
    efg skrev 2015-03-09 16:10:36 följande:

Åh jag hoppas de blir positivt snart för dig! Så länge inte mensen kommit så finns de hopp!

Jag har inte beställt en enda gång från TL, tyckte de verkade ha strul hela tiden samt att de är ju faktiskt inte de billigaste ;)

Jag tycker du ska höra av dig till TL och säga att du faktiskt fick positivt test (om de nu visar sig att du inte är gravid iaf) kram!

Jag har också fått svagt plus, innan BIM som sen va blankt dagen efter. Ägget fäste men gav upp rätt snabbt. Hade gravidsymptom och mensen kom sen försenad på BIM +2.
  • Lillajagmedpco
    eagle87 skrev 2015-03-10 09:56:43 följande:

Ser! Har du testat digitalt? Kanske du ska be om blodprov?

Tycker och ser något super super svagt. Antingen är du några dagar före BIM eller kanske det är utomkveds.

Har du gravidsymptom?
  • Lillajagmedpco
    vera skrev 2015-03-27 10:11:01 följande:

Överst från igår, och nederst från idag. Ingen direkt ökning men ser ut som plus iaf. Ska fortsätta mäta för att att se om det blir någon stegring... vågar inte riktigt hoppas på att det lyckats än...

Jag hade pos äl-test sön 15/3 (cb digital) och mån 16/3 (testlagret). Vet inte riktigt när min BIM är men antagligen mån-ons nångång med tanke på äl-testen. Jag brukar ha väldigt långa cykler i vanliga fall. (Detta var min andra letrozolkur.)

Solklart plus! Grattis! Om du inte tagit ovitrelle spruta för den ger positivt utslag.
Svar på tråden Letrozolbehandling, resultat?