IMHO skrev 2015-08-30 15:24:33 följande:
Nästa milstolpe 37+0 nåddes vid midnatt. Nu är det ingen prematur längre. Fyra timmar senare vaknade jag med vad jag trodde var värkar. Tio minuters mellanrum fram till kl 7. Sedan sov jag och sambon förvånande nog till kl 10.30, så det var visst förvärkar, men kraftigare än vad jag upplevt hittills. Inget vatten och ingen propp, men bebisen gör sig ständigt påmind med sitt gulliga knölande.
Ja sån förvärkar inte roliga å vissa stunder tror man nästan att det är dags! Får hoppas bebis stannar lite till kanske å lägger på sig lite mer vikt
Här når vi 38+0 nu vid midnatt, vilket känns oerhört bra! 14 dagar kvar tills det är beräknat, men imorgon kommer de stora barnen hem igen så bebis får gärna stanna till minst 39+0 så man slipper barnvaktsfixande å allt va de innebär. Men skulle inte bli förvånad om bebis väljer att komma bara för att göra de lite svårare för oss ;D
Här har ju slemproppen börjat släppa i små små mängder under tre dagar på en vecka. Med dom andra två barnen har hela släppt ca 1 dygn innan barnen kommit ut!
Men nu är storhandling färdigt så nu blir det viloläge med förvärkarna som kom av det... Min kropp är helt slut efter dessa fyra dagarna med intensiva förvärkar..