• Nydahl

en positiv tråd bf september

Härligt med alla nyplussade :) tänkte vi kan ju även lägga in bilder här :) jag är mega svullen ( tarmarna ) men de är kul endå.

• Nydahl

Lite knasigt att man svullnar så mycket, man måste ju gömma sig under kläderna ;)

• Nydahl

Välkommet :) oj inte kul alls. Ska du gå till läkaren ? Man får nog penicillin mot salmonella . Vi håller tummarna för att alla får sina september bebisar :)

• Nydahl

Okej de är ju skönt att du har de bättre. Jag har lite ömma bröst, är ganska trött, klåda, fryser och humörsvängningar.

Alla är välkomna :)

• Nydahl

Jag tycker att symtomen kommer och går från dag till dag, men de aka nog bra normalt. Jag bor i Danmark och här får alla ett vul i vecka 10-12 :) var bor ni ? Och ska ni göra vul?

• Nydahl

Går inte så bra att skriva från telefonen kan jag se ;) gör om orden själv ju!

• Nydahl

Kul med att fler ansluter sig till tråden :)

Grattis till tvillingarna :) håller tummarna för två hjärtslag nästa ul :)

• Nydahl

Jag kliar oxå något vansinnigt, alltid när man ska sova :( trötthet, förstoppad, humörsvängningar. Har inte haft molvärk på några dagar mer som att de ibland drar i sidorna av livmodern, gråter ganska lätt oxå

• Nydahl

Ja alla har nog den tanken i bakhuvudet men vi försöker hålla oss på spåret att vi väntar Barn inte missfall :)

• Nydahl

Ja de blir kul att följas åt :)

Vi kan även lägga upp bilder, kanske ingen som vill de just nu men om några veckor ;)

När kom er mage förra grav?

Svar på tråden en positiv tråd bf september