• vangbang

en positiv tråd bf september

ettnyttliv2014 skrev 2015-01-19 13:02:15 följande:

Hej!

Jag är 6(5+4) och är så sjukt glad, om än rätt nervös :)

härligt å se lite fler som mest vill glädjas och inte bara sprider skräck (jag kommer på tillräkligt med hemskheter på egen hand..)

Inskrivning sker 10/2, hälsosamtalet (som jag inte riktigt vet vad det ska vara bra till?) är 3/2. Blir spännande att komma sent till jobbet två veckor i rad, skyller på tandläkarbesök vid första tillfället, andra får jag väl gå på återbesök:P

kika gärna in på min blogg som uppdateras några gånger i veckan!

Hej! Jag hoppar också in! Jag är också 5+4 idag! Med andra barnet. Det kommer att vara ganska exakt två år mellan dem :)
  • vangbang

Hej Alla! Jag hoppar också in här!

Jag har bf den 19 sep o e 5+4 idag! Detta e andra barnet o det kommer vara ganska exakt två år mellan våra små :) Vi har första besöket hos barnmorskan den 4 feb! :) Spännande. 

• vangbang
    ettnyttliv2014 skrev 2015-01-21 19:52:42 följande:

Hihi själv stupar jag i säng senast 8 på kvällen sen jag plussade, lite frustande bitvis men det har aldrig tidigare varit så skönt att vila /sova... Kan inte fatta hur de med småbarn klarar av att vara gravida samtidigt... Men de kommer väl naturligt

Jag har en liten kille på 15-16 månader.. tro mig! Jag e helt färdig varje eftermiddag. Han håller på att inskolas på förskolan o bara det e utmattande! Han får just nu 5-6 tänder samtidigt vilket innebär att han vaknar MINST fem gånger per natt o pappan jobbar skift.... trött gravid mamma!
  • vangbang

Åh va roligt fyrklöver!

Idag passade jag på att sova medans lillen var på dagis o det gjorde gött! Jag har orkat tvätta o diska o baka osv. Lillen somnade redan innan kl 18 så nu sitter jag i soffan o mår illa av alla choklad muffins vi bakade xD annars mår jag jättebra förutom "mensvärk" då o då..

• vangbang

Åh stackars alla er som mår så illa det gjorde jag med första.. låg i sängen (badrumsgolvet) o kunde inget annat att kräkas i tre månader. Men denna gången verkar jag klara mig med trötthet o lite illamående.

TILL ER SOM MÅR RIKTIGT ILLA! KÖP ÅKSJUKETABLETTER! Gud värt vill jag lova!

• vangbang
    niinnii87 skrev 2015-01-24 22:15:32 följande:

Funkar det alltså?!

För jag orkar inte detta mer.. Blir värre för varje dag det här illamåendet.. Å idag började jag kräkas.. Med ena barnet spydde jag en gång. I vecka 13. Andra barnet spydde jag oxå bara nån enstaka gång men illamåendet va aldrig såhär illa..

Är konstant hungrig men kan verkligen inte äta nått..

Åh gud ja! Det var hel klart min räddning förra gången! GULDVÄRT.
Svar på tråden en positiv tråd bf september