Inlägg från: Anonym (nu smäller det) |Visa alla inlägg
  • Anonym (nu smäller det)

Vi smäller raketer på nyår-ta eget ansvar för era jävla hundar

Det bara är rasister som skjuter raketer och smälllare Och tycker det är okej att andra gör det.!!!!!!!!!!!

Visst tänk på djuren.... tänk på alla nya svenskar, flyktingar med postramatiskstress (stavning) efter att ha flytt krig och fan vet vad. Dom hör att det smäller utanför sitt fönster och kanske vet det är nyårsfirande men kanske inte kopplar det när dom hör massa smällar.

!!!!!!!!!!!!!!!!!

Fy fan för dessa äckliga rasist raketer och smällare och bomber

EnAnonumius skrev 2014-12-31 00:31:34 följande:

Jag skall hälsa alla invandrar detta som bor i samma förort som mig, som har köpt fyrverkerier för att använda till nyår, att de är rasister. 

Kan ju tillägga att i min förort så är det c:a 90% invandrar fördelat på 70 olika nationaliteter och i denna procenttal så inkluderats även krigsflyktingar. 

Resterade 10% är b.la nordbor, finnar norrmän och danskar, men även och en och annan amerikan, tysk, skotte (till och med). 

Sedan så har jag en liten fråga. Hur kan en raket/bomb/smällare isig vara rasistisk?

Hur en smällare raket bomb kan vara rasistisk är du helt galen? Är du terroriat eller. Alla som har känslor för andra människor som känner empati för andra människor som blivit utsatta för krig smäller inte smällare för det är rasistiskt att utsätta andra för rasistiska påhopp.

Du gör en handling du tycker är bra och rolig precis som att rösta på SD! !!!!!!!! Det är i dina ögon bra och roligt att dom är i riksdagen man förstår inte att dom förstör för andra människor precis som smällare och taketer förstör psyket hos dom som blivit utsatta för krig.
    Gathenhielm skrev 2014-12-30 23:23:10 följande:

Vadårå? Är det olagligt att vara rasist i det här jävla landet, eller?

Hoppas detta är ett skämt.

Det är olagligt att göra rasistiska handlingst i detta landet ja. Det är ju mobbning för fan.

En peraon som varit med i krig och folk smäller raketer vid denna personen gör en rasistisk handling genom att inte godta dens handikapp som man kan få genom att vara med i krig, detta kan anmälas till do.

Men du kanske inte tycker att det ska finnas rullosolar med hjul heller.

Finns en snledning att alla kpmmuner har fötbud att skjuta raketer i bostadsområden och nära äldreboenden. Folk blir oroliga när dom inte förstår vart tuswntals smällar kommer ifrån precis som djur.
    Anonym (så är det inte) skrev 2014-12-31 10:59:11 följande:

Oj vad du har missförstått saker!

Att smälla raketer är givetvis inte diskriminering.

Det år visst diskriminering. Jag går och tänder eld utanför folk som har fåyt sina hus uppbundna blir inte dom rädda då för att deras hem skull brinna upp igen?

Diskriminering är när man utaätter folk för saker dom inte klarar av.
    Anonym (så är det inte) skrev 2014-12-31 13:53:27 följande:

Nej, det är det inte alls. Det är när man behandlar folk olika för att de har en viss egenskap, hudfärg, funktionshinder etc.

Och vad menar du man gör om man mot en psykiskfunktionshindrad människa som blivit traumatiserad av smällare. Diskriminerar man inte dens funktionshinder genpm att tvinga personen mådåligt?
Svar på tråden Vi smäller raketer på nyår-ta eget ansvar för era jävla hundar