Inlägg från: Anonym (följ mitt tips) |Visa alla inlägg
  • Anonym (följ mitt tips)

Vi smäller raketer på nyår-ta eget ansvar för era jävla hundar

Hyr en stuga nånstans i  middle of nowhere typ med era rädda hundar.
    hyr tillsammans med nån annan så blir det inte så dyrt.

Slå tilloch med ihop er med singlar så blir de extra kul.
    Ett måste e ju förståss att du själv är singel :O)

Vi smäller raketer, har alltid gjort o kommer alltid att göra... 

• Anonym (följ mitt tips)
    Anonym (MenVaF#n!!) skrev 2014-12-29 22:05:57 följande:
    Måste bara fråga ändå.. Tycker du jag ska bo i en stuga ute på landet i två-tre månader? inte för att min hund är rädd men för att slippa själv bli bortsprängd och bli störd av smällare? vem ska betalar för den semestern ute i middle of nowhere. Varför åker du inte till middle of nowhere och ta med dig singlar som också vill smälla så kanske det blir extra kul?

Men du som alltid smäller raketer. Vad får du ut av det tex en novemberkväll? Det är kanske kul att veta att någon hörde din pjäs? eller du tycker du bara om att "fack the police"?

Egentligen. Majoriteten har vett nog att äga och använda smällare men det finns några idioter som förstör, så det borde förbjudas helt. kollektiv bestraffning, tyvärr. Det skulle jag rösta på!
    Hade jag bara haft pengar o vatt tillräckligt snygg för att andra singlar skulle vilja vara med mig så hade ja lätt stuckit, igår... 

Det med att smälla i november kan ja hålla med om är väldigt onödigt... 
    Jag smäller dock inte själv men min familj gör det. enbart på nyårsafton, enbart för mina barns skull.. det ja mena med att vi alltid har smällt o kommer att fortsätta att göra tills mina barn e stora nog...

Hade ja inte haft barn hade vi inte köpt några raketer...
Svar på tråden Vi smäller raketer på nyår-ta eget ansvar för era jävla hundar