Anonym (Hahahahahahaha) skrev 2014-12-30 12:23:13 följande:
Nej, jag är inte SD:are jag är ett ögonvittne. Du kanske inte såg det men jag skrev ett till inlägg när jag insåg att det såg ut som om jag menade att alla invandrare smällde.
Cesar är nog inte så bra på svenska skulle jag tro
Min hund är som sagt inte rädd och om du hade läst mitt inlägg lite noggrannare så hade du inte försökt göra dig lustig, det sätter inte dig i någon vidare bra dager direkt. Försök diskutera på ett moget sätt istället. Raketer och smällare är ett problem för många och något bör göras.
Inte förbjudas, men heller inte bara låta det hela bero. Orsaken till att jag skrev 21 var för att en del yngre barn kanske inte orkar vara uppe längre än så men ändå vill se raketer. Kanske kan man istället ha en gräns mellan 23 och 01 då man kan skjuta utan tillstånd men att man kan få tillstånd till några få raketer om man upplever att man vill skjuta för ens barns skull.
Det finns säkert massor med lösningar, detta var bara ett förslag.
Här får de inte börja sälja fyverkerier förrän på annandagen så hur folk kan smälla från mitten på november är ju konstigt men visst de kanske har hittat en i garderoben sedan förra året. Eller så köper de olagliga smällare från nätet.