Inlägg från: Nenne666 |Visa alla inlägg
  • Nenne666

Vi smäller raketer på nyår-ta eget ansvar för era jävla hundar

Sexig bi man skrev 2014-12-28 16:13:53 följande:

Jävligt irriterande med er hundägare och alla andra idioter som sitter och klagar på fyrverkerier bara för att era hundar blir rädda eller blir sprängda. Jag har en lösning på problemet så att vi bombälskare kan fortsätta smälla raketer, samtidigt som ni hundvänner kan behålla era hundar orädda och osprängda (en slags win-win). Lösningen är följande: Lämna era jävla hundar hemma. Faktum är att VI SMÄLLER RAKETER OCH DET ÄR INGET LAGFÖRBUD PÅ DET!!!!! Har ni svårt att acceptera det så kan ni kasta er själva eller nått. Blir så FRUKTANSVÄRT irriterad!!!!!

Om sen en till sak.... Ica i Linköping har skrivit ett "jättegulligt" inlägg på Facebook: "Vi på Ica i Linköping säljer inte fyrverkerier i år för att vi tänker på djuren". Om ni fucking tänker på djuren så ska ni för fan inte komma och sälja kött från Danmark och andra länder där djuren plågas innan slakt!!! Snacka om dubbla budskap. Schizofrena eller nått.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-12-28 16:14
    PS. Jag älskar hundar. Att jag skriver "jävla hundar" är för att jag är arg just nu. Ni kan bortse från alla svordomar.
    Finns mängder av vilda djur som grips av panik och ibland dör i ren stress.
  • Nenne666
    Anonym (äger hund) skrev 2014-12-29 21:32:43 följande:

Jag har hund och anser att vi självklart ska smälla raketer på tolvslaget.

Jag säger så här: den dagen alla hundägare plockar upp efter sina hundar kan vi ta ett nytt samtal om ljudliga nyårsraketer. Men eftersom vi tyvärr verkar vara ganska få som plockar upp efter våra hundar så....

Vad har plocka hundskit med att göra att våra tama och vilda djur lider och blir sjuka av rädsla?
Svar på tråden Vi smäller raketer på nyår-ta eget ansvar för era jävla hundar