• Anonym (TS)

    Varför träffar jag bara fula killar?

    Jag ser bra ut. Enligt mig själv och enligt både tjejkompisar & killkompisar. Inte nu supersnygg men helt ok. Det enda jag kan klaga på är att jag har lite dålig hy ibland, en del pormaskar som jag försöker hålla undan.

    Jag klär mig snyggt och modernt. Är rolig och bjuder på mig själv. Tar hand om mig själv dvs färgar håret, sminkar mig, rakar mig etc. Ca 165 cm och väger ca 53kg.

    Är strax över 20 år.

    Varför är det bara fula killar eller gamla gubbar (50+) som flörtar med mig?

    Nu snackar jag riktigt fula killar. De killarna som aldrig lyckas få hem en tjej.

    Utseende är inte allt för mig men jag vill ju kunna känna en viss attraktion till killen. Man vill ju titta på honom och tycka att han är snygg även om han inte är perfekt. Jag är ju inte perfekt så varför ska han vara de då?

    Jag vet inte. Sist jag var ut så flörtade eb del killar med mig.

    En i femtioårsåldern som inte alls kunde förstå varför jag inte var intresserad.

    En som var betydligt yngre än min som slimmade och hade moppemushe.

    En som var i trettioåraåldern vars haka smälte ihop med halsen och ögonen stod rakt ut.

    En kille som var i min ålder som tafsade överallt. Hade stripigt hår och stank svett.

    Är det jag som är ful?

    Vad gör jag för fel?

  • Svar på tråden Varför träffar jag bara fula killar?
  • Anonym (Hh)

    Jadu. Jag ser mig också som rätt snygg, ingen 10a men jag är rätt söt.

    Det har ALDRIG flörtat någon med mig när jag går ut. 
    Det finns alltid någon som är snyggare än jag, är mer vågad, inbjudande. 
    Det är lugnt, på krogen är det djungelns lag som råder. 
    Jag har haft nog många partners trots detta, men aldrig gått hem med ett krogragg. 

  • Anonym (Uschiamej)

    Fula killar gör ingen glad. Du får ta några initiativ själv och flirta med de snygga. Det går säkert vägen. 

  • Anonym (P)

    Undrar om TS lyckades hitta någon snygging nu 10 år senare eller om hon fick nöja sig med en ful. Stackars liten.

  • Anonym (Mini)
    Anonym (TS) skrev 2014-12-28 00:41:23 följande:

    Jag har inte varit tillsammans förr med världens vackraste. Men det har funnits något hos dem som jag fastnat för när jag sett dem. Ögonen t ex tycker jag är viktigt. Har de fina ögon så gillar jag oftast resten.

    Problemet kan vara lite som Hallaoo säger. Ibland kan jag uppleva mig själv som lite för snäll. Jag vet inte riktigt hur jag ska avvisa dem på ett bra sätt. Har försökt några gånger men tycker att de flesta killar är lite väl på. De förstår inte att man inte är intresserad.

    Sen har signaler rätt på en sak också som jag kom på nu när du nämnde det. Mina killkompisar säger ofta att de raggar på tjejer som är "omöjliga" för dem att få för att de höjer självförtroendet ifall de får hem dem. Men det måste ju också vara fel?

    Jag kommer inte lägga ut någon bild på mig själv så det kan ni glömma.

    Jag upplever mig själv som trevlig och glad. Pratar med dem som pratar med mig och vill inte vara någon dryg människa. Jag dansar om jag känner för det och skrattar ofta.

    Jag minns ALLA som stöter på mig så det är inte problemet heller. Brukar försöka flörta själv men har ingen aning om hur man gör? Vad ska man säga åt en kille man tycker är snygg? Hur inleder man? Får ofta känslan av att de är kalla och avvisande och då ger jag mig givetvis eftersom de inte verkar intresserade.

    Jag brukar ge alla en chans men den chansen ryker ju direkt man sätter händerna där dem inte hör hemma. T ex börjar ta en på rumpan innan man knappt sagt hej eller inleder med att man vill ligga... Är killen trevlig så pratar jag visst med dem för att se om de kanske är intressanta. Senaste fula killen jag pratade med pratade bara om sin feta lön och sin flera miljonerslägenhet han köpt. Då blev han ointressant men det gick ju inte att bli av med han fören stället stängde. Vad gör man? Då upptog han hela min kväll med att prata om sig själv och tro att jag ville ligga för att han tjänade bra? Fast jag gång på gång påpekade att jag inte tänkte följa med honom hem. Han betalade taxi åt mig och vi bytte nummer ifall han var bättre när han var nykter. Jag hörde av mig efter tre dagar för att få ett drygt svar och sedan inget svar på det jag skrev tillbaka. Fick senare veta att denna kille ALDRIG får hem någon. Han var en kompis kompis och har lina misstankar om att denna kompis sagt till honom att jag sagt att han inte var någon höjdare...

    Är man SÅÅÅ hemsk att inte ens den som aldrig får ligga vill ha en?


    Jag har alltid varit tillsammans med vackra/snygga människor, är inget jag sökt upp aktivt utan det har bara blivit så. Får höra att jag har en slags aura, att jag är karismatisk och öppen. Det att du låter dig dras med någon vars sällskap du inte trivs med, "gick ju inte att bli av med honom förrän stället stängde" säger mig att du skulle gagnas av att ha större integritet och att låta vad du känner styra mer hur du beter dig. Självkänsla är nyckeln till att lyckas socialt. Sätt gränser, se till att vara med dom du vill och inte såna du inte trivs med. Det är vad du tycker som spelar roll, inte att göra andra nöjda.
  • Anonym (Olika smak)

    Alla har olika smak. För vissa är du fin och för vissa andra är du kanske inte det.

  • Anonym (fdPåJakt)
    Anonym (TS) skrev 2014-12-27 23:51:36 följande:
    Varför träffar jag bara fula killar?

    Jag ser bra ut. Enligt mig själv och enligt både tjejkompisar & killkompisar. Inte nu supersnygg men helt ok. Det enda jag kan klaga på är att jag har lite dålig hy ibland, en del pormaskar som jag försöker hålla undan.

    Jag klär mig snyggt och modernt. Är rolig och bjuder på mig själv. Tar hand om mig själv dvs färgar håret, sminkar mig, rakar mig etc. Ca 165 cm och väger ca 53kg.

    Är strax över 20 år.

    Varför är det bara fula killar eller gamla gubbar (50+) som flörtar med mig?

    Nu snackar jag riktigt fula killar. De killarna som aldrig lyckas få hem en tjej.

    Utseende är inte allt för mig men jag vill ju kunna känna en viss attraktion till killen. Man vill ju titta på honom och tycka att han är snygg även om han inte är perfekt. Jag är ju inte perfekt så varför ska han vara de då?

    Jag vet inte. Sist jag var ut så flörtade eb del killar med mig.

    En i femtioårsåldern som inte alls kunde förstå varför jag inte var intresserad.

    En som var betydligt yngre än min som slimmade och hade moppemushe.

    En som var i trettioåraåldern vars haka smälte ihop med halsen och ögonen stod rakt ut.

    En kille som var i min ålder som tafsade överallt. Hade stripigt hår och stank svett.

    Är det jag som är ful?

    Vad gör jag för fel?


    Snygga killar är sällan singlar, utan upptagna. Är de inte upptagna, är nog chansen stor att något är fel på dem och deras personlighet... psykopater och liknande, som du inte ser på utsidan.

    Chansen för att fula och ickeönskvärda killar raggar på dig är oerhört mycket större.

    Så... du har att välja mellan:
    1. Sänk din standard och bli tillsammans med minst sämsta kille.
    2. Stjäl en upptagen snygging från någon annan tjej.
    3. Vänta och hoppas på att Mr Right dyker upp någon gång i framtiden.
  • Anonym (fdPåJakt)

    Lol... missade att tråden var 10 år gammal. Drömmer

  • Anonym (Siv)

    Du kanske har en ful personlighet?

  • Anonym (Olika smak)

    FdPåJak: Ja måste vara något fel på oss som är snygga och singlar... lägg ner tramset. Allt handlar inte om utseende när man ska välja rätt. Tänker inte vara ihop med någon bara för att.

  • Anonym (Grrom)
    Anonym (TS) skrev 2014-12-28 01:12:49 följande:
    Är väl en del av den snälla jag. Vill inte såra någon. Har så grymt svårt för sånt... Försöker in i det sista att undvika killar som inte intresserar mig men av någon anledning så kommer de fram förr eller senare fast jag undviker att ens titta på dom. Brukar försöka ge kortare svar och prata med någon annan. Eller gå på toa eller liknande. Ja. Då står dem där och väntar och jag är inte den som kan tvinga iväg dom.... Har inte hjärta till det.
    Äh, jag är också boende i Norrbotten. Såra dom du, är de såna som du beskriver som bara försöker göra närmanden mot dig så såra dom du, har dom inget vett innanför pannbenet får dom fan skylla sig själv om du sårar dom.

    "If you wanna come in my life, the door is open.
    If you wanna get out of my life, the door is open"
    Just one request...
    Don't stand in the door, you're blocking the traffic"
  • Anonym (Chef)
    Anonym (TS) skrev 2014-12-27 23:51:36 följande:
    Varför träffar jag bara fula killar?

    Jag ser bra ut. Enligt mig själv och enligt både tjejkompisar & killkompisar. Inte nu supersnygg men helt ok. Det enda jag kan klaga på är att jag har lite dålig hy ibland, en del pormaskar som jag försöker hålla undan.

    Jag klär mig snyggt och modernt. Är rolig och bjuder på mig själv. Tar hand om mig själv dvs färgar håret, sminkar mig, rakar mig etc. Ca 165 cm och väger ca 53kg.

    Är strax över 20 år.

    Varför är det bara fula killar eller gamla gubbar (50+) som flörtar med mig?

    Nu snackar jag riktigt fula killar. De killarna som aldrig lyckas få hem en tjej.

    Utseende är inte allt för mig men jag vill ju kunna känna en viss attraktion till killen. Man vill ju titta på honom och tycka att han är snygg även om han inte är perfekt. Jag är ju inte perfekt så varför ska han vara de då?

    Jag vet inte. Sist jag var ut så flörtade eb del killar med mig.

    En i femtioårsåldern som inte alls kunde förstå varför jag inte var intresserad.

    En som var betydligt yngre än min som slimmade och hade moppemushe.

    En som var i trettioåraåldern vars haka smälte ihop med halsen och ögonen stod rakt ut.

    En kille som var i min ålder som tafsade överallt. Hade stripigt hår och stank svett.

    Är det jag som är ful?

    Vad gör jag för fel?


     


    Du har för hög synd på dig själv
    Du utstrålar jag vill ha äldre 

  • Anonym (Mannen)

    De ser väl dig som någon som de borde kunna få. Det kan vara ditt utseende, din klädsel, din personlighet, etc. Det räcker ju med att titta och le för att många killar ska tro att du är intresserad på någon nivå.


    Ett tips annars är att börja träna regelbundet så din kropp blir mer attraktiv. Exempelvis styrketräning kombinerat med kondition. Sånt är viktigt för många män och kan göra att mer attraktiva män får upp ögonen för dig.


     

  • Anonym (Mannen)
    Anonym (Hh) skrev 2024-05-16 08:01:42 följande:

    Jadu. Jag ser mig också som rätt snygg, ingen 10a men jag är rätt söt.

    Det har ALDRIG flörtat någon med mig när jag går ut. 
    Det finns alltid någon som är snyggare än jag, är mer vågad, inbjudande. 
    Det är lugnt, på krogen är det djungelns lag som råder. 
    Jag har haft nog många partners trots detta, men aldrig gått hem med ett krogragg. 


    Gå hem med krogragg är sällan någon höjdare ändå.
  • Tom Araya

    Jag har ingen förklaring till fenomenet.

    Flirta och ragga själv, så är problemet löst.

Svar på tråden Varför träffar jag bara fula killar?