Inlägg från: MrFahrenheit |Visa alla inlägg
  • MrFahrenheit

Vad är det bästa med mångkulturen soo fare?

Det bästa med mångkulturen är att vi äntligen har möjlighet att visa för oss själva (människor) att man kan respektera varandra även om man har olika religion, hudfärg, ursprung, Kojo Akolor och att människor är mer än en belastning för samhället.

Jag håller med om att pizzan hade kommit hit förr eller senare oavsett men underskatta inte kebab rullen!!!!!

• MrFahrenheit

Intressant att SD-beleibers plötsligt har börjat starta trådar som inte direkt framgår i trådens rubrik längre.

Snälla tappa inte färgen...

"I Beleibe they are bench-luvers!!!"

• MrFahrenheit
    FiaMedFunkk skrev 2015-01-16 00:53:26 följande:

Charlie Hebdo, helt klart. Nu demonstrerar folk över hela Europa mot islamismen. Vi kunde inte ha bättre valarbetare. 2015 kommer att bli ett högst "islamofobiskt" år.

Inte för att det kristofobiskt när man bränner kyrkor.

Jag håller med om att det som inträffade var väldigt tråkigt och att detta ytterligare kommer att spä på rädslan för terrorister inom vårt närområde. Ett utmärkt tillfälle, precis som du säger, ett tillfälle som ALLA populister utnyttjar till sin egen fördel.

Skippa skitsnacket nu, om att ni nu INTE är populister, för det är precis det ni är när ni hävdar att detta är bra för er egen del och samtidigt hävdar att ni har möjlighet att växa er ännu större på grund utav denna missär. Det är inte för intet som SD och övriga högerextrema partier inom EU är beroende utav denna typ utav terrorism, som för övrigt är helt skillt ifrån Islam i sig!

Ni är minst lika farliga i just ert sätt att tänka som dem är...
  • MrFahrenheit
    FiaMedFunkk skrev 2015-01-16 01:31:40 följande:
    Väldigt mycket vi, ni, oss och dom. Generaliserar du nu?
    Jag är enbart rak på sak.

A true Beileber, never says no
    A true Beleiber, says only jay (I beleibe)!

I Beliebin justice, I beleive in the truth...

"Move bitch, get out the way, get out the way...

OH NO! The fight's out
    I'ma 'bout to punch yo...lights out
    Get the FUCK back, guard ya grill
    There's somethin' wrong, we can't stay still
    I've been drankin' and bustin' two
    and I been thankin' of bustin' you
    Upside ya motherfuckin' forehead..."
  • MrFahrenheit
    FiaMedFunkk skrev 2015-01-16 01:31:40 följande:
    Väldigt mycket vi, ni, oss och dom. Generaliserar du nu?
    Enligt din mentalitet så är mitt ovanstående inlägg enbart ett utryck för hur du känner gentemot såna som mig (fast omvänt).

Det betyder inte att du och jag måste vara ovänner. Det betyder enbart att vi ska kunna respektera varandra samtidigt som vi ska kunna pratar om andra...
  • MrFahrenheit
    Molle1981 skrev 2015-01-16 11:30:56 följande:
    Ja dem har oftast underskattat SD och överskattat Mp så att SD har ökat är nog dumt att sätta emot.

Tror tyvärr inte det. Det heliga kriget kommer att fortsätta och skapa oro väldigt är nog min uppfattning och vi har nog bara sett början av det här tror jag. Även Irakier får fri PUT nu, så den in andningen kommer också att åter öka.
    Jag är, precis som dig, helt övertygad om att vissa typer utav övertygelser är farliga för allmännheten och framförallt inom en globaliserad värld.

Jag tror även att du tror på det, jag gör det tillsammans med dig!
    Det är farligt att generalisera....
  • MrFahrenheit
    Molle1981 skrev 2015-01-16 11:38:42 följande:
    Skattesänkningar skapar jobb precis som de gjort. Men tyvärr så har invandringen varit större så att arbetslösheten har ökat ändå. Vårat asylsystem och invandringspolitik kostar långt mkt mer än dessa skattesänkningar. Underskottet i statens finanser väntas även går med brakförlust även nästa år, trots en hel del skattehöjningar i år.

Så du behöver inte idiotförklara mig utan att du själv egentligen inte har någon koll på läget som det verkar.
    Det är inte konstigt heller att staten går med brakförlust även nästa år, när staten har sålt ut en hel del utav sin inkomstbärande andel för en struntsumma, till skillnad från vad samma verksamheterna sedan köptes upp för, ett tag senare, enbart för att några få fick möjligheten att bli rika på vårat gemensamma sammhällsbärande medel.

Kom inte och snacka långsiktighet nu, när det enda ni tänker på är quick fixes...

Invandringen är en investering inför framtiden även om vi tycker att det är en bra idé att sälja ut verksamheten till lägsta bud för att enbart göra kortsiktiga vinster och sedan skylla ifrån oss på någon annan.
  • MrFahrenheit

Jag blir mer och mer övertygad för var dag som går om att populistiska bench-luvers verkligen tror på att  reklambilder inte heller är retuscherade...

"I Beleibe the extremist to the right is the untouched image!"

• MrFahrenheit
    ölburk2 skrev 2015-01-16 17:14:40 följande:
    Den största skitstöveln som Sverige haft är utan jmf Maud Olofsson, hon har sålt ut det mesta av värde som våra förfäder arbetat ihop.., nu står vi där.., å har inte ens ägande å makt över vår egen elförsörjning.
    Eller som Maud utryckte det när det gällde SAAB: "De gör helt enkelt inte tillräckligt bra bilar"

Maud var dessutom en utav de främst ansvariga för att Sverige köpte upp Nuon som  har resulterat i inget.

Vad gör politiker som förespråkar ansvarsfullhet (utan att ha ens växt upp med begreppet) samtidigt som de säljer ut landet? Jo, de skyller ifrån sig när resultatet blir minus! (förvånande)
  • MrFahrenheit
    ölburk2 skrev 2015-01-16 18:17:37 följande:
    Så blir det när ingen behöver stå till svars.., återinför tjänstamannaansvaret är en bra början.., men det vill inga makthavare, då försvinner ju möjligheten att fritt leka med våra skattepengar..
    Tycker även att det borde vara lag på att partier ska offentliggöra vartifrån de får sina egna bidrag ifrån. 

Att inte offentliggöra vartifrån man får sina egna bidrag ifrån, för att väljare inte ska kunna avgöra om partiet är styrt utav lobbyverksamheten eller ej, gör hela versamheten mindre trovärdig i slutändan.

Svar på tråden Vad är det bästa med mångkulturen soo fare?