Molle1981 skrev 2015-01-14 14:01:53 följande:
Du förstår inte sammanhanget. Du får läsa hela vår diskussion. Jag menar inte att alla människor som kommer från mena-länder är odugliga människor. Jag menar att de är generellt mindre utbildade än oss i ett land som Sverige.
Precis så här fungerar det när du och dina likar hänger ut SD som rasister. När ni snabbt bara fångar upp något ur ett större sammanhang och hävdar att de är rasister. Precis som BS som var i blåsvädret för saker han i ett större sammanhang inte hade sagt.
Jo, jag förstår sammanhanget, det borde du också göra. Det var väl du som skapade tråden.
Frågan är alltså "Vad är det bästa med mångkulturen?"
Testa att gå igenom tråden och se vad forumets sverigedemokrater anser är det bästa med mångkulturen och vad vanligt folk har svarat.
Om du förmår se skillnaden kan det kanske vara läge att fundera på ditt eget bidrag till att så många svenskar anser att SD är ett parti för lika oförsonliga som oärliga fanatiker.
Det finns typ en miljard trådar startade av SD-aktivister om mångkulturens förbannelser. Här är alltså frågeställningen omvänd - men SD-klanens orkester förmår uppenbarligen bara trumma på i hat-takt.
Det allra bästa med mångkulturen för mig är att den innebär att jag mött människor som blivit en omistlig del av mitt liv.