Inlägg från: FiaMedFunkk |Visa alla inlägg
  • FiaMedFunkk

Vad är det bästa med mångkulturen soo fare?

Det enda bra jag kan se är klassklyftorna. Snart kanske jag med två kandidatexamen kan tjäna mer än en sophämtare.

• FiaMedFunkk

Charlie Hebdo, helt klart. Nu demonstrerar folk över hela Europa mot islamismen. Vi kunde inte ha bättre valarbetare. 2015 kommer att bli ett högst "islamofobiskt" år.

Inte för att det kristofobiskt när man bränner kyrkor.

• FiaMedFunkk
    Dorian Ertymexx skrev 2015-01-16 01:01:12 följande:
    Du borde läsa på, Fia, så verkar du inte så bortgjord. Folk protesterade mot dåden, inte mot islam eller islamism.
    Just det. Så låter det när man läser svenska löpsedlar. Jag råkade vara där. Så jag litar på mina medmänniskor där i Frankrike.
  • FiaMedFunkk
    MrFahrenheit skrev 2015-01-16 01:14:32 följande:
    Jag håller med om att det som inträffade var väldigt tråkigt och att detta ytterligare kommer att spä på rädslan för terrorister inom vårt närområde. Ett utmärkt tillfälle, precis som du säger, ett tillfälle som ALLA populister utnyttjar till sin egen fördel.

Skippa skitsnacket nu, om att ni nu INTE är populister, för det är precis det ni är när ni hävdar att detta är bra för er egen del och samtidigt hävdar att ni har möjlighet att växa er ännu större på grund utav denna missär. Det är inte för intet som SD och övriga högerextrema partier inom EU är beroende utav denna typ utav terrorism, som för övrigt är helt skillt ifrån Islam i sig!

Ni är minst lika farliga i just ert sätt att tänka som dem är...
    Väldigt mycket vi, ni, oss och dom. Generaliserar du nu?
Svar på tråden Vad är det bästa med mångkulturen soo fare?