Inlägg från: Dr Mupp |Visa alla inlägg
  • Dr Mupp

Jag vill gärna tjäna pengar på YT. Men är väldigt osäker om dessa bör fixas copyrights

Anonym (Skulle jag kunna tjäna pengar?) skrev 2014-12-24 22:12:48 följande:
    Men vad tror du om programmet. Som jag filmar mig själv nära age byter kläder?

DEn kommer Frånö en ipad app. soM det råg att sa att skaffa. .

Och den där med animationen. Det är väl kanske inte helt säkert att Nintendo ligger bakom det.

I sprallig. Hur kontaktar man de?

Tack på förhand!

Jag kom att tänka på en sak. Finns det nu möjlighet att and tillåter nu annons på vissa. viDeoklipp. ocH inte tillåter konsert på an ta vi ro kl klipp. Vi vill säga jag sätt er anno annonser de klipp därå age log bloggar kan en liks. liksom där lama filmar älv själv. Deo viDeoklipp an me animerade asätter jag inser anonser. Ta som nån ingöt man kan fix k
    Skriv om det där när du är nykter Skål
    Rational arguments don?t usually work on religious people. Otherwise there would be no religious people.? - Gregory House, M.D
  • Dr Mupp
    Anonym (Skulle jag kunna tjäna pengar?) skrev 2014-12-26 21:48:12 följande:

Nu har det gått en tid sedan jag skapade denna tråd. Och de flesta av er har då klicka på videon antar jag.

Jag undrar nu vad ni tycker om videon, åsikter. Är de bra? Eller dåliga? I sådana fall varför? Vad hade jag kunnat gjort det bättre?

Tror ni att det är videos som kan bli stora, eller om jag fortsätter göra liknade videos? Vad tror ni? Är det videos som jag skulle faktiskt kunna tjäna på?

Tack på förhand!

Jag ska vara brutalt ärlig. De är skit. Jag vill ha tillbaka de minutrarna jag la ner på att se skiten. Du kommer inte kunna tjäna nått på filmerna. Snälla gör inga fler filmer. Bespara dig själv och omvärlden från dem. 
    Rational arguments don?t usually work on religious people. Otherwise there would be no religious people.? - Gregory House, M.D
  • Dr Mupp
    Anonym (Skulle jag kunna tjäna pengar?) skrev 2014-12-26 22:03:52 följande:
    TACK för att du är ärlig! Även om det sved rejält att läsa det du skrev.

Men finns det ingenting i videon som var bra menar du? Inte alls?

Jag kan tänka mig vissa ställen i videon som är dåliga. Exempelvis så tycker jag början av videon. Samt de onödiga snurringarna jag gjorde. Jag får nu idéer efteråt hur jag hade kunnat gjort istället. För ungefär slutet av videon tycker jag att den var VÄLDIGT bra.

Delar du den åsikten? Eller tycker du att hela den videon - Clothes. Är dålig?

JUST NU PRATAR JAG ENDAST OM VIDEON ''CLOTHES''.?
    Nej inget i filmen var bra. Det var totalt slöseri med min tid att ens se det. Inget som lockar en att titta vidare, inget som fångar en intresse. Ingen finess och ingen stil. Det påminner om nått som en 7-åring hade kunnat gjort på sin mobil. Saken är den att sjuåringen troligen hade fått fler tittare än vad du kommer få. Sorry, men sluta inte på ditt jobb för youtube kommer inte göra dig rik. 
Svar på tråden Jag vill gärna tjäna pengar på YT. Men är väldigt osäker om dessa bör fixas copyrights