Tror ni på astrologi?
här klipper jag från ditt inlägg:
Det har blivit så att jag nästan kan bedöma efter första samtalet med en person vilket tecken han eller hon är födda i. Oxar är ofta lugna och lite sävliga och livsnjutare av stora mått. De brukar också ofta ha en stabil och robust fysik med bred nacke och kraftig kropp. De är lite som tjuren Ferdinand.
Vädurar är utlevande och ombytliga. De är egentligen Oxens raka motsats och vill ha action i sina liv och hatar stillastående och när det inte är variation eller spänning i livet. De är också ofta sexuellt promiskuösa, vilket jag noterat stämmer på ett par kvinnor jag känner som är födda i Vädurens tecken
jag är nämligen vädur och min partner oxe. Jag tycker om att läsa horoskop men de stämmer ju sällan mer än möjligen till 50%
Min partner är en man på ca 170, han väger 60 kg och har stl small så nej nån ferdinandt är han då rakt inte Han kan vara lugn men han betäckas annars av sina vänner som "illern" och har tävlat i olika idrotter på elitnivå, så han är inte speciellt lugn eller sävlig.
Jag som är vädur känner väldigt sällan igen mig när man läser om en vädurs egenskaper. Jag är inte speciellt ombytlig, jag vill inte alls ha en massa action i mitt liv. jag föredrar ett ganska så stilla hemmaliv och de hobbies jag har är inget äventyrligt eller actionfyllt. Promiskuös? vad lägger du in i begreppet? Att du känner ett par vädurskvinnor som gillar sex säger ingenting.