BF september 2015!
Hur har ni det med orken? Själv har jag nästintill varit förlamad av trötthet se senaste veckorna och vissa dagar är det lika än. Jag känner att alla muskler omvandlas till daller och det känns inte bra! Jag är en person som tidigare iaf försökt hålla mig aktiv med mountainbike, spinning, crossfit och friskisjympa. Jag hade en lång period med trötthet redan innan jag blev gravid då jag haft problem med celiaki och hypotyreos. Och det har varit totalt otänkbart med träning under den här tiden jag mått som sämst med trötthet och illamående (och en influensa på det). Jag kom nyss hem från en tre kilometers promenad och jag känner i benen att träningsvärk inte alls är osannolikt imorgon. Hur i helsike får man tillbaka muskler och ork nu när man känner sig såhär trött? Jag är orolig för att få värk i rygg när jag blir ännu tyngre nu när alla muskler är puts väck. Hur hittar ni ork och motivation till att hålla er aktiva under graviditeten? Sist jag var gravid hade jag häst, och då var det liksom en naturlig del av vardagen det där med fysisk aktivitet..
Kan tillägga att jag är i v 13+5 idag och illamåendet och tröttheten precis mer eller mindre gått över.