BF september 2015!
Grattis Madicken01
Grattis Madicken01
Svullnaden lägger sig aldrig.
Ser ut så här dygnet runt och har gjort sen jag plussade typ...
Jävla hormoner :P
Är ju bara i vecka 7+4 ^^
Ny vecka. Vecka 9 (8+0).
Fler än jag som har ett himla svullet underliv?
Allt är ju större därnere, usch :-P
Nu har jag testat sånt koksaltsnässpray - och skiten hjälper ju inte!!
Funkar det för er? För jag får nog återgå till den "onyttiga" vanliga nässprayen igen :/
Jag lämnar tråden inom kort. I torsdags konstaterades MA (andra i rad nu) och i fredags började jag blöda. Har nytt VUL inbokat om en vecka och hoppas att kroppen då gjort sitt jobb, vilket den inte klarade att göra förra gången. Känns dock inte som om kroppen gjort det den ska än iaf. Det har kommit lite blod, slem och småklumpar samt en större klump. Men jag har ej haft direkt ont och jag har ej fyllt normalbindor på 6 timmar någon gång. Hade antagligen klarat mig med trosskydd om jag bytt var 3-4 timme.
Cytotec funkar ej på mig så enda alternativet är väl skrapning om det visar sig att kroppen inte gjort vad den ska.
Lycka till ni andra!
Jag kunde inte heller hålla mig.
Plussade ÄL+10.
BIM-4 alltså
Ny vecka, vecka 11 (10+0) Bara 30 kvar
Hej igen! I helgen var den värsta helgen i mitt liv. Lördags morse in till gym akuten. Konstaterades början till missfall. Åkte hem men på kvällen började helvetet! I över 7 timmar hade jag blödningar kramper svimfärdig kallsvettig. Gubben min ringde ambulansen, han sa allt detta även att jag har diabetes. På 10 minuter var dom här. Jag låg på golvet o hade så ont. In i ambulansen fick morfin morfin och morfin. I några minuter försvann smärtan inne på gyn mottagningen. Sen brakade det loss! Skrek o grät som en gris. Upp till operation. När allt var klart o jag låg på avdelningen så kom läkaren och sa att allt gick bra men att dom även hittade 2 sstora myomer i livmodern som de tog bort! Är hemma nu, sörjer. Har fått missfall tidigare. Men nu har det tagit hårt på mig. Önskar er alla lycka till?