BF september 2015!
Grattis till sonen MH!
Många bebbar över 4 kg i tråden:)
Grattis till sonen MH!
Många bebbar över 4 kg i tråden:)
Många som är nära nu och några på övertid, snart kryllar det med bebisar i tråden:))
Ska vi fortsätta här i tråden när bebbarna är ute?
Grattis inorr! Skönt att du slapp gå över tiden:)
Fattar inte heller hur dom kunde vara 4 st på en timme... men skönt att det gick fort och iaf rätt komplikationfritt men trist att du inte fick den bedövning du ville ha.
Grattis till sonen blixt!!
Många killar i tråden:)
Hur går det för er som fått bebis? Här går det över all förväntan, delammar nu och hon ökar i vikt så nu är det gokinder och veck på låren:)? . Visst kan hon vara gnällig men det är inget om jag jämför med hennes syster så vi är glada.
Det skiljer 2 år på mina älsta och lillasyster ammade och ammade så jag satt i soffan och sonen sprang skytteltrafik med böcker som jag läste (boken om någon var mycket poppulär), sen var det ju en del tv man har ju en hand ledig för det mesta när man ammar så man kan låta dom luta sig och kramas med den sidan:) men det är ju jobbigt i början och man får lov att släppa på en del regler (som hur mycket tvtittande som är ok tex;)) sonen sov även på dagen vid två tillfällen lillasysters första år så då kunde jag ofta få slumra lite jag med
Det skiljer 2 år på mina älsta och lillasyster ammade och ammade så jag satt i soffan och sonen sprang skytteltrafik med böcker som jag läste (boken om någon var mycket poppulär), sen var det ju en del tv man har ju en hand ledig för det mesta när man ammar så man kan låta dom luta sig och kramas med den sidan:) men det är ju jobbigt i början och man får lov att släppa på en del regler (som hur mycket tvtittande som är ok tex;)) sonen sov även på dagen vid två tillfällen lillasysters första år så då kunde jag ofta få slumra lite jag med
Håller tummarna för att du har bebis hos dig senast imorgon sagofröken!:)
Min äldsta dotter kom mitt i smällkalla vintern och vi bor i norrland så jag håller med om att det är mycket mer praktiskt att få bebis nu när man faktiskt kan gå ut och så är hon ju några månader när minusgraderna kommer.
Grattis till dottern sagofröken!:) hoppas ni alla mår bra