Inlägg från: lördagsgodis |Visa alla inlägg
  • lördagsgodis

Min bebis sprattlar en massa och jag tror hon ligger med huvudet nedåt hela tiden vilket mina andra barn oxå gjort, nu kan jag känna när det är fötter som sparkar en rumpa som trycker eller armar som viftar:)

• lördagsgodis

Grattis Sandra!

Jag får sammandragningar lite då och då men det hade jag sist med och så länge dom inte gör ont eller håller i sig jätte länge ska det inte vara någon fara.

• lördagsgodis

Det finns massor med bra gratis mönster bara man googlar jag tar nästan alla mönster från internet. Jag virkar mellanfort:) nu är trosan klar så ska det bli tossar inatt när jag jobbar.

• lördagsgodis

Nu är settet klart:) tycker det är mysigt att boa lite, vi har ju det mesta men lite nytt vill man ju ha till bebben.

• lördagsgodis

Tack! Vi åker till Spanien på lördag och jag tänkte kika lite på babykläder där, får hoppas det här är en tjej som dom sa annars kommer jag stå där med en massa rosa kläder och volanger:D

• lördagsgodis

Visst skulle man vilja ha ett ul i månaden?!? Hoppas ni fick några fina bilder 26 och till er som väntar så visst kommer veckan bara flyga iväg:)

Svar på tråden BF september 2015!