Inlägg från: lördagsgodis |Visa alla inlägg
  • lördagsgodis

BF september 2015!

Det svåra är inte att bli sjukskriven som jag fattar det utan det svåra är att få ersättningen för det godkänt. Min foglossning har börjat spöka igen men den sitter inte i ryggen utan i ljumskarna och ner i låren.

• lördagsgodis

Nu har jag just kommit hem från jobbet efter att gått två nätter Zzz nästa helg har jag tre nätter men de blir de sista. Idag ska vi köpa en barnvagn och det blir en bättre begagnad briovagn med vändbart handtag bra korg och fasta hjul som vi ville ha deseutom är den svart och röd vilket jag tycker är snyggt:)

• lördagsgodis

Nu sa dom att det här troligast är en flicka och då blir det nog en Alva för det gillar vi båda om det mot förmodan blir en pojke så är Max eller Leo våra alternativ.

• lördagsgodis

Då sticker vi till värmen när ni kommer hem:) hoppas ni får en trevlig resa. Jag tycker det är jätte svårt att tipsa om namn då det just är så personligt men jag gör ingen hemlighet om namnen vi funderar på heller.

• lördagsgodis

Jag har niferex och tar en om dagen ibland två men tack och lov blir jag inte förstoppad av dom.

Min dotter ska lära sig cykla utan stödhjul så jag sprang lite med henne ute på gatan i fredags vilket jag sen fick betala dyrt för hela helgen, tycker det är så trist att vara begränsad nu får min man lära dottern att cykla istället.

• lördagsgodis

Grattis karro och välkommen:)

Vi väntar nog oxå en tös som troligast får heta Alva. Är det ert första barn?

• lördagsgodis

Nej det blir vårt tredje, fick mitt första i september för 8 år sedan:)

Jag känner mig helt ok i kroppen på morgonen då är jag lätt och har energi för att kl18 känna mig som en koloss som säkert gått upp 20kg under dagen då värker fogarna, benen är svullna och jag sprattlar som en fisk när jag ska komma upp ur soffan...

• lördagsgodis

Jag är ovo/lakto vegetarian och mina depåer har jag inte fått reda på den här gången men sist så låg dom på 20 och det var godkänt över 18 tror jag men mitt ytliga låg i början på 136 men senare trots två niferex per dag så låg jag runt 100 men jag mådde bra och det var huvudsaken. Jag har börjat med järn på eget bevåg den här gången för jag har bara varit hos bm vid inskrivningen men känner ju att jag blev trött så lyssna på kroppen.

• lördagsgodis

Mina depåer låg på 20 i förra graviditeten vilket är precis godkänt och så är jag

lakto-ovo vegetarian så det var helt ok, mitt hb har legat kring 130 i början och gått ner till runt 100 i slutet trots niferex men jag har inte mått dåligt och det är huvudsaken.

Idag vabbar jag med sjuk dotter så det blir soffkurande och filmtittande idag.

Svar på tråden BF september 2015!