Inlägg från: lördagsgodis |Visa alla inlägg
  • lördagsgodis

BF september 2015!

Vad härligt att allt såg bra ut:) sagofröken.

Jag känner med er som är trötta, jag fick svininfluensan när jag var gravid med nr2 och var ju super trött och trist enligt sonen och jag hade mycket dåligt samvete mot honom då.

• lördagsgodis

Mina bröst är fortfarande ömma och kliar ibland men inte så jag blir galen. Spännande med hjärtljud.

• lördagsgodis

Jag tror mig känna plutten ibland när man ligger still och det är lugnt men det är ju hemskt lätt att förväxla med tarmarna.

Mun mage börjar bli riktigt rund nu i v12+3:)

• lördagsgodis

Gör något roligt av att berätta det, vi har bjudit på god mat och barnen fick rita kort och vi limmade fast en bild från första ulet som barnen fick ge vid efterrätten.

• lördagsgodis

Välkommen till er nya i tråden och grattis:)

Nydahl, din bild har två nubar... Jättesvårt att tyda då den ena pekar neråt och den andra lite uppåt. Jag gillar att gissa och jag hoppas jag har fel men gissar ändå på kille om detta är nuben.

• lördagsgodis

Jag tycker den pekar lite uppåt om man jämför med ryggraden och det är rätt tidigt så den har tid att resa sig mer...

Sopp, din bild kan jag inte se någon nub på men du kanske fick fler bilder.

Jag önskade mig en lillebror sist men fick ju min dotter och är jätte glad för det men nu spelar det ju ingen roll med könet vill bara att den är frisk men om man får fantisera så tror jag en kille skulle passa bra in hos oss då skulle dottern bli mellanbarn men ändå få vara enda tjejen men min man önskar en tjej lite i smyg då han tycker kläderna är så mycket roligare... Jag himlar med ögonen och säger att han får köpa extra mycket klänningar till dottern vi har isf:)

• lördagsgodis

Jag har alltid trot kille men inget jag kunnat svära på. I natt har jag drömt först att det var en tjej och sen att det var en kille.

Svar på tråden BF september 2015!