BF september 2015!
Jag vet att det låter jätte tidigt men jag är ganska säker på att jag kände nr2 i v14. Blir spännande att känna om jag gör det den här gången oxå.
Jag vet att det låter jätte tidigt men jag är ganska säker på att jag kände nr2 i v14. Blir spännande att känna om jag gör det den här gången oxå.
12+0 idag, och imorgon är det dags för KUB. Nervöst!
Vi har inte riktigt bestämt oss om vagn. Vi har en Phil & Ted som vi hade när dottern kom och var nöjda med den men det är ju en syskonvagn och bebis ligger lite knepigt så funderar på något bättre begagnat men vet inte vad.
Som sagt i tråden så ska man känna efter livmodern när blåsan är riktigt full då blåsan skjuter upp livmodern ur bäckenet. Jag går in i v.13 imorgon och när jag vaknar på morgonen så ligger min livmoder straxt under naveln för att sen sjunka ner ordentligt efter man kissat.
Jag berättade för min chef i måndags och det gick jätte bra vilket jag väll visste men man är ändå lite nojig.
Lycka till ni som har ul den här veckan!
Grattis till sopp och 1smn härligt att se att allt ser bra ut:)
Jag mår så mycket bättre då mitt illamående är nästan helt borta! Jag hoppas detta håller i sig. Nu har jag även berättat på jobbet så slipper de undra om magen.
Vi var på kub igår. Allt såg jättebra ut! ???? Vi fick lägsta sannorlikheten, 1:20000.
Lycka till imorgon sagofröken! Jag fick lov att vara hemma med magsjuka barn idag dessutom sken solen och det var 10*varmt lurig vårkänsla man får för dom har lovat -10 på söndag.
Vi bor i Västernorrland och vi gillar ju vintern, åker mycket utförsåkning och båda barnen är med i alpina dom ska iväg på slalomtävlingen imorgon. Men 10+ gör så man börjar få riktiga vårkänslor. Idag mår barnen bra ingen har kräkts sen 11 tiden igår men dom får ändå vara hemma så blir en del tv-spel idag då.
Hoppas som sagt att allt ser bra ut på ul idag