BF september 2015!
Jag mådde bara lite illa igår kväll, kräktes inte men kunde verkligen inte äta. Är 5+2 och illamåendet säger de brukar komma i vecka 6 :/
Är det bars min mage som "bubblar" och låter konstant? :)
Jag mådde bara lite illa igår kväll, kräktes inte men kunde verkligen inte äta. Är 5+2 och illamåendet säger de brukar komma i vecka 6 :/
Är det bars min mage som "bubblar" och låter konstant? :)
Haha då får vi vänta med spänning nu 1-2 veckor! Lite symptom hade varit roligt. Men hoppas inte på för mycket illamående :/ vi får väl äta upp vår önskan om symptom senare ???? BF blir troligtvis den 28:e september. Ska gifta oss den 6/6 i år ???? hoppas på lagom stor mage så klänningen passar!
Jag har mått bra i 2-3 dagar nu, vad jag hoppas att det fortsätter! Det är så otroligt skönt att kunna stå upp, röra sig och framför allt ÄTA igen! Jag hoppas illamåendet gett sig nu. *PEPPAR PEPPAR*
Går in i vecka 10 på lördag och vi har nu berättat för både blivande moster, mormor, morfar, farmor och farfar! De blev så glada. Har ni berättat ännu?
Ska gifta mig i juli, höggravid :)
Tänkte vänta med att berätta för de närmsta runt v12 och för resten av omgivningen efter rul
Fast.. Jag är snart 27 och sambon 32, vi träffar ofta vänner och dricker vin och tar en och annan festkväll då och då. Så att säga att de första inte dricker alls för att det är 2015 känns som rent skitsnack :P
Pratade med bm idag ang mitt dåliga mående, hennes tips var seaband och ingefära, och sura saker. Jag ska prova med det nu då jag mer än gärna undviker läkemedel. Funkar inte det ska jag prova akupunktur och/eller akupressur.
Ang att hålla hemligt å att inte dricka, jag blir så trött att det fortfarande är sånt jäkla tjat om alkohol! Herrejösses! Det är 2015, de flesta dricker inte alls.. Förstår inte vad det finns för folk?
Igår var det dags för begravningen av min sambos mormor (som dog 2 dagar innan jag borde blivit gravid, nästan så att man blir religiös) och vi hade bestämt att berätta för både mormor och sambons föräldrar att vi väntade barn. Eftersom jag känt väldigt lite symptom gjorde vi igår vårt TREDJE test, efter några sekunder kunde man se tydligt resultat och vi känner inte längre några som helst tvivel :D Helt ofattbart att vi två äntligen ska bli tre!!
Skattjakt med ledtrådar? Hur gamla är barnen? :)
Grattis till alla nya!:)
Jag funderar mycket på hur jag ska berätta för barnen, sist var det inget att fundera på då sonen var så liten men nu vill jag göra det lite extra speciellt, vet bara inte hur. Några idéer ?
Jag väntar första barnet så jag har redan bett om att få en tid och hoppas den kommer snart, inbillar mig att det ska kännas mer "på riktigt" när man träffat bm :D
Go kväll! När planerar ni ringa till MVC för att boka tid för inskrivning?
Jag har tagit tre test men nu känner jag verkligen inte några tvivel längre :) Ömma bröst, bubblig mage som spänner sig lite och som du säger; fruktansvärt svag fysiskt!
Bara jag som hade kunnat ta test varje morgon bara för att få bekräftat att man ärgravid?
Ömma bröst och magknip/värk samt sjukt svag fysiskt... Allting går ju och bortförklara om man bara vill, men det där plusset betyder bara en sak <3