BF september 2015!
Jag fick mitt första svaaaaga streck äl+7 så kanske är det möjligt.
Jag köpte mammabyxor igår och det känns så skönt med mjuka muddar:) får bara se till att ingen ser dom!
Jag fick mitt första svaaaaga streck äl+7 så kanske är det möjligt.
Jag köpte mammabyxor igår och det känns så skönt med mjuka muddar:) får bara se till att ingen ser dom!
Grattis till ett tickande hjärta:)
Vi är flera här i tråden som haft blödningar men det har ändå sett bra ut. Jag förstår att du blir orolig men du har nyss sett att det såg bra ut så försök fokusera på det om inte blödningarna tilltar.
Grattis Madicken till ett tickande hjärta!
Jag har själv rätt mycket molvärk idag mest på vänster sida och även om postafenet tar bort det medta av illamåendet finns det ändå lite kvar som pyr och förpestar tillvaron. Min mamma ska komma över idag och jag får akta mig så inte mudden på byxorna syns;)
Hej på er! Jag måste nog tyvärr hoppa ur denna tråden :( gjorde ett VUL idag, läkaren hittade en rom hinnsäck! Antingen är jag flera veckor fel inom att jag tyvärr inte kommer ihåg min senaste mens. Eller så är det en "OFOSTRIG" graviditet. Att graviditeten fortsätter utan något foster. Usch hoppas verkligen inte det. Ska tbx nästa vecka!
Jag har haft blödningar så därför fick jag göra vul.
Hoppas på ett hjärta nydal
Då håller vi tummarna för er båda!
Jag gick in i v.10 idag och jag är så glad för mina mammabyxor, första gången började jag inte använda dom förens v.20 andra v.13 och nu v.9... Men sköna är dom:)
Wiihooo! LYCKLIG <3 Ett tickande hjärta såg vi idag. V.6+5!
Usch vad jobbigt palo:(